Menu

در سالگرد “روز شیوع ” محتویات جدیدی از The Last of Us Part II برای طرفداران منتشر خواهد شد

هنوز تاریخ انتشاری برای عرضه The Last of Us Part II مشخص نشده است، اما با این حال توسعه دهنده این عنوان، استودیوی Noughty Dog، هنوز هم در تلاش است تا با بتواند طرفداران بازی را با عرضه برخی محتویات به وجد بیاورد. استودیوی Noughty Dog هر ساله روز 26 سپتامبر را به عنوان روز شیوع جشن می‌گیرد، روزی که در جهان خیالی The Last of Us بیماری‌ای شیوع پیدا کرده و جهان را به ویرانه‌ای تبدیل کرد (چیزی عجیب برای جشن گرفتن). در همین راستا این استودیو به مناسبت این روز تبلیغات و محتویات جدیدی را به زودی (4 مهر 1397) برای طرفداران خود عرضه خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، بیشتر محتویاتی که Noughty Dog عرضه خواهد کرد، تا به حال مخفی نگه داشته شده‌اند، با توجه به این موضوع می توان حدس زد که ممکن است اطلاعات جدیدی از The Last of Us Part II در این روز منتشر شود. همانطور که در وبسایت رسمی این عنوان توصیف شده است، این محتویات شامل تم و اواتار‌هایی برای کنسول PS4، موسیقی متن بازی، تعدادی تصویر زمینه و دیگر چیز‌هایی که هنوز معرفی نشده‌،‌ خواهد بود.

در سال‌های گذشته در این روز تیشرت، پوستر و مجسمه‌هایی از بازی منتشر شدند، خوشبختانه امسال هر آن چه به مناسبت این روز برای طرفداران عرضه شود، اطلاعات بیشتری را از شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی فاش خواهد کرد.

The Last of Us Part II در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.