Menu

شخصیت‌ جدیدی به Borderlands 3 اضافه نخواهد شد

Borderlands 2 و The Pre-Sequel هردو بعد از عرضه شخصیت‌های جدیدی دریافت کردند اما انتظار اتفاقات یکسان برای Borderlands 3 را نداشته باشید. در پایان استریم Borderlands Show، پاول سیج به عنوان کارگردان نسخه سوم، اضافه شدن شخصیت‌های جدید را رد و دلایل خود را بیان کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، سیج می‌گوید داده‌های Gearbox از نسخه‌های قبلی نشان می‌دهد اکثر مردم شخصیت‌های خود در بازی را تغییر نداده‌اند بنابراین تصمیم گرفتند در نسخه سوم، چهار شخصیت قابل بازی را در 3 ساختار متفاوت بسازند. او در پاسخ به احتمال اضافه شدن شخصیت‌های جدید چنین گفت:

"احتمالا نه. پیش‌تر درباره داده‌هایی که ما استفاده می‌کنیم پرسیدید. یکی از چیزهایی که ما دیدیم، این بود که اکثر مردم – نه همه آن‌ها – با همان شخصیتی که در ابتدا انتخاب کردند می‌مانند و تغییری نمی‌دهند. علاوه بر این، ما در Borderlands 3 تمرکزی جدی روی تنوع شخصیت‌ها داشتیم و ساختارهای متفاوت زیادی داریم. اکنون برخی مردم خواهان چیزهای بیشتری هستند ولی ما در Borderlands 3 این رویه را پیش نمی‌گیریم."

او گفت در نسخه‌های قبلی برخی از کسانی هم که شخصیت‌‌‌‌‌های خود را به شخصیت‌های DLC بعد از عرضه تغییر می‌دادند، طبق داده‌های‌شان بعد از 5 مرحله دوباره به همان شخصیت اصلی قبلی خود بازگشته‌اند.

Borderlands 3 و The Pre-Sequel هردو شخصیت‌های اضافه جدیدی در کنار 4 شخصیت اصلی دیگر دریافت کردند. Borderlands 3 هم 4 شخصیت اصلی دارد اما هرکدام دارای چند درخت مهارت مختلف با ساختاری متفاوت هستند. احتمالا منظور سیج از تنوع در شخصیت‌های نسخه سوم هم همین بوده است.