Menu

توسعه‌دهنده بازی The Culling: مردم قبلا از ما درباره سابقه‌ کارکردن برروی Call of Duty می‌پرسیدند؛ اما اکنون درباره Fornite سوال می‌کنند

The Culling، قبل از اینکه Battle Royale تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین پدید‌های بازی‌های ویدئویی شود، اولین عنوان مبتنی بر این سبک بود. به نظر توسعه‌دهندگان این بازی،‌ شاهد عناوین بیشتری در این سبک خواهیم بود. چرا که این سبک اشتیاق برای بازی‌ها، و شیوه صحبت‌کردن مردم با آن‌ها را نیز تغییر داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN، به تازگی "جاش ون‌وِلد" (Josh Van Veld)، مدیر عملیاتی استودیو Xaviant در صحبت‌هایی گفته است: "به عنوان یک توسعه‌دهنده، از شما سوال می‌شود "هی، تا حالا روی چیزی کار کردی که من اسمشو شنیده باشم؟" قبلا درباره سابقه‌ کارکردن برروی Call of Duty می‌پرسیدند؛ اما اکنون درباره Fornite سوال می‌کنند. "

"اکنون داریم وارد مرحله‌ای می‌شویم که مردم کم‌کم از شنیدن درباره این موضوع خسته شده‌اند، یا اینکه روشن‌فکران صنعت بازی می‌گویند: "اهه، Battle Royale بیش از حد استفاده شده و دیگه به اندازه دفعات اول جذاب نیست." به نظرم ‌این سبک هنوز در حال رشد و تعریف کردن خودش است، و تا زمانی که توسعه‌دهندگان AAA پا به این عرصه نگذاشته و کاری که می‌خواهند را انجام نداده‌اند، بحث Battle Royale فروکش نخواهد کرد."

مشخصا این به معنای موفقیت هر عنوانی که وارد سبک Battle Royale می‌شود، ‌نیست. ون‌ولد" برای اثبات این موضوع به بازی Radical Heights و سرانجامِ استودیو Boss Key اشاره کرد.

"به نظرم ما در آن زمان که شاهد معرفی Radical Heights بودیم، به نوعی امید به موفقیت این بازی داشتیم. چرا که امید داشتیم Battle Royale هر عنوانی را به اوج برساند؛ ولی خب اینگونه نشد و پس از شکست‌خوردن بازی Radical Heights، استدیو Boss Key نیز نهایتا بسته شد. به عنوان توسعه‌دهنده، دوست دارید بازی‌تان موفق شود ولی هیچوقت دوست ندارید شاهد شکست‌خوردن بازی یک استودیو دیگر باشید. "

به عقیده "ون‌ولد"، فاز بعدی زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت‌ها و استودیو‌های AAA، دیدگاه و نسخه مخصوص خود از Battle Royale را عرضه کنند ولی اکنون، او موافق است که Fortnite کامل‌ترین تجربه از این سبک را ارائه می‌دهد.

"برای من جای تعجب است که چرا به جز حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops IIII (اگر بتوان آن را حساب کرد)، هنوز شاهد یک IP قوی پیرامون Battle Royale نبوده‌ایم. "

"به عقیده من، Epic می‌خواهد بازی Fortnite را براساس سبک Battle Royale توسعه دهد و خب دیدن چنین چیزی واقعا هیجان‌انگیز است."

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.