Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 506 و 507: از حضور شخصیت منفی فیلم It در Resident Evil 2 تا رکوردی بی‌نظیر در Bloodborne

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 500 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان را برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 506: این اپیزود با Star Citizen آغاز می‌شود، جایی که یک جت به طرز عجیبی سقوط می‌کند. در Fallout 76 شاهد استقبالی گرم و پیامی مودبانه هستیم! در Assassin's Creed Odyssey یک خرس به دنبال اسب بینوای ما افتاده و ول کن ماجرا نیز نیست. یکی از بازیکنان در Skyrim زمین‌گیر شده، اما موفق می‌شود تا با ترفندی جالب رهایی یابد. در GreedFall قرار بود تا همه‌چیز جاسوس‌وار پیش رود، اما این اتفاق نیفتاد. در Skater XL اسکیت‌سوار بازی دچار پدیده‌ی باگ‌گرفتگی شده است، مشابه تصویر پایین. در ادامه، ول نکن جدول فروش مناطق مختلف دنیا یا همان GTA V را داریم که شاهد یک مرگ هیجان‌انگیز و دلخراش هستیم! بریم سراغ عنوان دیگر راک‌استار Red Dead Redemption 2 که به جای پرتاب کردن مولوتف، آن را با ضربات مشت در پهلوی حریف می‌کوبیم. تا حالا با استفاده از یکی اژدهایان Monster Hunter World، اژدهایی دیگر را از بین برده‌اید؟ کلیپی با همین موضوع برای اپیزود 506 ارسال شده است. خب بریم پیش رفیق قدیمی خودمان Rainbow Six Siege که از بین پاهای یکی از هم‌تیمی‌ها، حریف را هدشات می‌کنیم. خوش‌آمد می‌گوییم به Borderlands 3 آن هم با موجود عجیبش که با چند ضربه، ما را به سمت آسمان شوت می‌کند. پرونده‌ی این اپیزود را با Days Gone می‌بندیم، جایی که به طرز نوب‌وارانه‌ای به جای پناهگاه فریکرها، خود دیکن آتش می‌گیرد.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 507: این قسمت را با جدیدترین ساخته‌ی استودیوی محبوب Platinumgames یعنی Astral Chain شروع می‌کنیم که یکی از باس‌ها هنگام پریدن، بر روی هوا فریز شده و از حرکت می‌ایستد. یکی از هلیکوپترهای Gears 5 بین زمین و ساختمان گیر کرده و نه می‌تواند پرواز کند و نه منفجر می‌شود. شروعی بهتر از این را نمی‌توان برای Modern Warfare خواست. یکی از مادسازان محترم، کارکتر مخوف Mr X را با شخصیت منفی فیلم It یعنی پنی وایز جایگزین کرده است. یکی از بازیکنان Star Wars Battlefront 2 تصمیم می‌گیرد تا شهروندان را تعقیب کند تا ببینید در نهایت به کجا می‌زوند؛ مشخص شد که به سوی دیواری رفته و غیب می‌شوند. شاهد یه شیرجه‌ی بی‌نظیر هم در Assassin's Creed Odyssey هستیم. هنگام صحبت با خانوم Triss در The Witcher 3 کل بدنش در زمین فرو رفته و تنها سر او پیداست. در ادامه، قایق‌های Mafia 3 دچار مشکل شده و هنگام سوختن، با سرعت بالایی خود را به در و دیوار می‌کوبند. یکی از بازیکنان Bloodborne پس از شکست باس Living Failures به رکورد جالبی دست پیدا می‌کند، او موفق می‌شود تا 999999999 بلاد اکوز(Blood Echoes) را به دست آورد؛ 9 رقم متوالی عدد 9 ! در GTA Online ناخواسته باعث تصادف شدید و منفجر شدن ماشین یکی از بازیکنان در پمپ بنزین می‌شویم. برویم سراغ رفیق پایه‌مون Rainbow Six Siege. در اولین پارت، انفجاری قوی باعث گیر افتادن گردن یکی از اعضای تیم حریف در دیوار می‌شود. در دومین پارت نیز با پرتاب یک نارنجک به سقف، تیم خود را برنده‌ی آن راند می‌کنیم. یکی از بازیکنان در بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 با اسبش دریفت می‌کشد؛ آن هم برای طولانی مدت. تا حالا در یکی از گاری‌های Red Dead Redemption 2 گیر افتاده‌اید؟ در سومین پارت از ساخته‌ی راک‌استار، یکی از کارکترها(که مرد هم هست) به طرز ترسناکی جیغ می‌زند. در آخرین پارت هم هنگام شلیک به اسب غول‌پیکر بازی، اینترنتمان قطع می‌شود. اپیزود 507 با Session به پایان می‌رسد، جایی که یکی از بازیکنان با مهارت تمام، دنده عقب اسکی می‌رود.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزود 505 را از اینجا تماشا کنید.