Menu

بازی Project Resistance یک بخش تک‌نفره آفلاین روایتی خواهد داشت

با موفقیت نسخه بازسازی شده Resident Evil 2، بسیاری از طرفداران منتظر بازسازی Resident Evil 3 هستند و به همین خاطر هنگام معرفی Project Resistance ناامید شدند اما Capcom اصرار دارد که بازی هنوز در سبک ترسناک بقا است البته نسخه‌های فرعی عجیبی زیادی برای این سری منتشر شده است. در این بازی 4 بازیکن در مقابل یک بازیکن دیگر قرار می‌گیرند که به سمت آن‌ها هیولا و موانع می‌فرستد اما این عنوان فقط دارای بخش چندنفره نخواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، ماساچیکا کاواتا به عنوان تهیه کننده در Capcom، طی مصاحبه‌ای با وبلاگ PlayStation درباره ساختار بازی صحبت کرد. در حالی که تمرکز آن‌ها روی جنبه 4v1 است، یک بخش تک‌نفره آفلاین هم در بازی وجود خواهد داشت که روایت‌محور است:

"نسخه‌ای که ما در TGS 2019 نشان دادیم، یک حالت آنلاین بود اما می‌دانیم بسیاری از طرفداران Resident Evil خواهان یک داستان هم هستند. در تلاش برای قانع‌سازی طرفداران می‌خواهیم یک بخش‌ تک‌نفره آفلاین هم در بازی قرار دهیم که دارای روایت داستانی خواهد بود."

نسخه‌های فرعی زیادی از Resident Evil منتشر شده که در بین آن‌ها عناوین خوبی هم وجود داشته و امیدواریم Project Resistance هم مثل آن‌ها باشد. فعلا تاریخ انتشار بازی مشخص نیست اما ثبت‌نام برای بتای آن در PS4 و Xbox One آغاز شده است. نسخه PC هم در دست ساخت قرار دارد ولی خبری از بتای برای آن نیست.