Menu

Night City در Cyberpunk 2077 پیشرفت طبیعی از زمان Cyberpunk 2020 را نشان خواهد داد

به‌نظر می‌رسد Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2020 خواهد بود و با توجه به اینکه سال آینده بسیار شلوغ و پربار است، پس حتما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما نباید فراموش کرد که بازی براساس Cyberpunk 2020 در حال ساخت است و سازندگان به خوبی این موضوع را به یاد داشته‌اند و متصور شده‌اند که جهان آن تا 5 دهه آینده به چه شکل خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، مارتی جانکرز به عنوان تعدیل‌گر طرح‌های مفهومی و هنری، در مصاحبه‌ای با GamesIndustry گفت تیم آن‌ها 2020 و همچنین بسیاری از فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌های سایبرپانکی که الهام‌بخش آن بودند را بررسی کردند. او گفت آن‌ها نهایت تلاش خود را نمودند تا جهان Cyberpunk 2020 را در 57 سال بعدتر متصور شوند که به چه شکل در می‌آید و در عین حال اطمینان حاصل کردند که هنوز استایل آن برای شما آشنا باشد:

"تیم ما احتمالا تمام فیلم‌های سایبرپانکی را دیده‌اند، ما کتاب‌ها را خوانده‌ایم و می‌دانیم همه این‌ها را در مغز خود داریم. ما معیار و قانون کلی سایبرپانک را می‌شناسیم اما همچنان قصد ساخت یک چیز بسیار تازه و جدید را داشتیم.

ما این کار را با الهام‌گیری زیاد از روایات خلق شده در Cyberpunk 2020 انجام دادیم و این بازه زمانی – بین 2020 تا 2077 – را استفاده کردیم و گذاشتیم رویدادهایی که بین آن‌ها رخ داده ظاهر Night City در 2077 را شکل دهند.

در اوایل پروژه به آن فکر می‌کردیم. کارگردان‌های هنری ما بسیار تلاش می‌کردند تا این نوع از پس‌زمینه بصری را برای Night City قرار دهند. ما واقعا آن را به عنوان یک راهنما برای سبک‌های بصری در بازی مورد استفاده قرار دادیم و شما بازتاب زیادی از استایل‌های قدیمی را در قیافه‌ها و طراحی‌ سلاح‌ها خواهید دید."

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین سال 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.