Menu

داستان بازی Marvel’s Avengers درباره “انسان‌های پشت ماسک” است

سال آینده اعضای گروه انتقام‌جویان در بازی Marvel's Avengers از شرکت Square Enix گرد هم خواهند آمد که شامل مجموعه‌ای از محبوب‌ترین شخصیت‌ها از فیلم‌های مارول می‌شود. یکی از ویژگی‌های بزرگ بازی، دسترسی به شخصیت‌ها و اسکین‌های مختلف است اما سازندگان می‌خواهند داستان آن هم حس کاملا انسانی داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اسکات آموس به عنوان رئیس استودیوی Crystal Dynamics، در مصاحبه‌ای با وبلاگ PlayStation از میزان استفاده از کمیک‌ها و اینکه چگونه داستان بازی با احساسات و عواطف انسانی، مخصوصا مشکلات و از دست دادن‌ها ارتباط دارد صحبت کرد. او گفت:

"وقتی کار روی اولین پیش‌نویس داستان را شروع کردیم، باید چیزهای زیادی را در نظر می‌گرفتیم. ما می‌خواستیم در بازی ما گروه انتقام‌جویان منحل شود و بازیکن دوباره آن‌ها را بازگرداند تا فقط موضوع مربوط به نجات دنیا نباشد، بلکه انتقام‌جویان را هم نجات می‌دهیم. بعد از اتفاقات A-Day آن‌ها آسیب دیده‌اند و تمام امید خود را از دست داده‌اند چون احساس می‌کنند باعث نابودی سان فرانسیسکو و شکست رهبر خود، کاپیتان آمریکا، شدند.

خوشبختانه تیم Marvel Games هم گفتند "این ایده را دوست داریم! می‌توانید منحل‌شان کنید، برشان گردانید، تیم را بازسازی کنید و به تمام دنیا انسان‌های پشت ماسک‌ها را نشان دهید." این یکی از شیوه‌هایی است که ابرقهرمانان مارول نویسندگی درخشانی دارند؛ آن‌ها ابرقهرمانانی با مشکلات معمولی همیشگی هستند و باید با آن‌ها مقابله کنند – و ساخت یک بازی در حول و حوش آن واقعا لذت‌بخش بوده است."

یکی از نکات مثبت شخصیت‌های مارول، این است که آن‌ها با وجود داشتن قدرت‌های ماوراء الطبیعه، مثل بقیه مردم هم مشکلات معمولی روزانه را دارند. امیدواریم تیم سازنده به خوبی از پس آن بر بیایند.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.