Menu

BioWare برنامه‌‌‌‌‌های فعلی خود برای عرضه محتویات جدید Anthem را لغو کرد

برنامه‌های BioWare برای محتویات بعد از عرضه Anthem لغو شدند تا این استودیو بتواند تمرکز بیشتری روی به‌روزرسانی‌ها و مرور کامل هسته مشکلات گیم‌پلی داشته باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، چاد رابرتسون، رئیس خدمات زنده BioWare، از طریق پستی در وبلاگ این استودیو خبر از اعمال این تصمیم داد و به بررسی برخی از تغییرات اعمال شده در بازی بخاطر بازخوردهای بازیکنان پرداخت. این تغییرات شامل متعادل‌سازی مبارزات، پاداش‌های جعبه‌ای بیشتر و راهنمایی‌هایی در صفحه بارگزاری برای درک بهتر مکانیک‌های Cataclysm می‌شوند.

اما او آگاه است که این تغییرات کافی نبودند و گفت: "ما نگرانی‌های شما از مشکلات پایه‌ای Anthem را شنیده‌ایم و برای آن اقدام می‌کنیم. آن سیستم‌ها نیازمند مرور کامل بیشتر و دوباره‌کاری در مقابل رفع سریع هستند. ما یک تیم را برای کار روی این موارد اختصاص داده‌ایم و نتایج اولیه امیدوار کننده بوده‌اند.

به‌منظور حل این مشکلات و اجرای این برنامه‌های بلند، مجبور به لغو ساختار Actها هستیم. به جای آن‌ها به‌روزرسانی‌های فصلی اضافه‌ای برای امسال در نظر داریم که فکر می‌کنیم بازیکنان از آن‌ها لذت خواهند برد. این رویدادها چالش‌هایی را ارائه می‌دهند و مشابه چیزهایی که دیده‌اید ادامه خواهند یافت و براساس تم‌های جالبی ساخته شده‌اند که به بازی می‌آوریم."

BioWare اولین‌بار در ماه فوریه از برنامه‌های محتویات بعد از عرضه Anthem رونمایی کرد که شامل 3 مورد Act به‌منظور گسترش جهان بازی و کارهایی که می‌توان در آن انجام داد می‌شدند. Anthem در سیاره‌ای ناپایدار و بی‌نام روایت می‌شود که فاجعه‌های طبیعی و موجودات دشمن را باید با امنیت کامل کنترل کرد و هر Act قرار بود به‌طور عمیق‌تری وارد داستان و "روایت ادامه‌دار" جهان بازی شود.

رابرتسون قول داد که در آینده با طرفداران واضح و شفاف خواهند بود اما گفت "فعلا هیچ خبری از تغییرات بلند مدتی که در Anthem اعمال می‌شود ندارم."