Menu

با پیدا شدن یک زامبی در Red Dead Online، طرفداران ساخت Undead Nightmare 2 را احتمال می‌دهند

بازیکنان Red Dead Online اخیرا به‌طرز عجیبی با زامبی‌ها مواجه می‌شوند و احتمال آنکه راکستار قصد برگزاری یک رویداد با تم Undead Nightmare را داشته باشد بالا می‌دانند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، بازیکنان Red Dead Online بعد از اینکه زامبی‌های عجیبی را در منطقه مرداب بازی مشاهده کردند، شروع به بحث درباره احتمال یک رویداد با تم زامبی‌محور برای این عنوان نمودند. کاربر Reddit به نام groats_active یک زامبی را مشاهده کرد و تصویر آن را به اشتراک گذاشت و سایر افراد هم گزارش داده‌اند که بعد از به‌روزرسانی هفته گذشته، تعداد زیادی از اجساد در منطقه مرداب پراکنده شده‌اند.

زمانی شعله آتش داغ‌تر می‌شود که می‌فهمیم فقط یک ماه و خورده‌ای دیگر با هالووین فاصله داریم. بازی‌های زیادی مانند Destiny ،Fortnite و Overwatch سالانه رویدادهایی با تم هالووین برگزار می‌کنند بنابراین بعید نیست راکستار هم در فکر ایجاد چنین محتویاتی برای بازی خود باشد.

طرفداران Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online از سال گذشته درخواست ساخت یک گسترش‌دهنده مانند Undead Nightmare را داشتند. Undead Nightmare برای نسخه قبلی Red Dead Redemption منتشر شده بود که زامبی‌ها و موجودات عجیب را وارد دنیای غرب وحشی بازی می‌کرد بنابراین احتمال دارد برای این نسخه هم گسترش‌دهنده‌ای با همین تم منتشر شود.