Menu

با نمرات و نقدهای بازی FIFA 20 همراه باشید؛ ادامه یک فرمول موفق اینبار با سورپرایزی ویژه [آپدیت شد]

چیزی تا عرضه عنوان فوتبالی محبوب FIFA 20 باقی نمانده و نمرات و نقدهای این بازی از سوی مراجع معتبر گیمینک در حال انتشار است. به گزارش پردیس گیم، FIFA 20 نسبت به عناوین قبلی سری خود تغییرات چندانی نداشته اما برای اولین بار بخش مهمی به نام VOLTA را اضافه کرده که مربوط به فوتبال خیابانی است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مهم‌ترین نقد و بررسی‌های این بازی و خواهیم دید که آیا جدیدترین قسمت سری FIFA نیز توانسته مانند عناوین قبلی این سری در جلب نظر مثبت منتقدان موفق عمل کند یا خیر.

IGN Spain: 93/100 (جدید)

کامل‌ترین نسخه در سری فوتبالی FIFA 20 .EA Sports همه خوبی‌های عناوین گذشته را بازگردانده و با Volta فوتبال سالنی و یک حالت داستانی جدید و هیجان‌انگیز را اضافه کرده است.

Game Revolution: 90/100

در حالی که گیم‌پلی در FIFA 20 نسبت به FIFA 19 پیشرفت چشم‌گیری نداشته اما این عنوان همچنان یک بازی فوق‌ العاده و یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی است که تجربه خواهید کرد. قابلیت‌های تازه و رنگارنگی که به Career Mode و Ultimate Team اضافه شده، این حالت‌های بازی فوق‌ العاده را حتی جذاب‌تر کرده و همچنین تعداد قابل توجه تیم‌های لایسنس شده، استادیوم‌ها و امکانات دیگر، یک تجربه اصیل و قابل توجه را رقم زده است. Volta نیز یک افزونه شگفت ‌انگیز و گوهر گرانبهای تاج و تخت FIFA 20 است چرا که بخاطر رویکرد هیجان انگیز و جسورانه‌اش باعث شگفت انگیزتر شدن هر چه بیشتر تجربه کلی بازی شده است.

Vandal: 90/100

FIFA 20، طبق معمول، قدم رو به جلوی دیگری در هر چه بی‌نقص‌تر کردن سری برداشته است. مهم‌ترین افزونه امسال Volta است که فوتبال خیابانی را بازگردانده. FIFA 20 نه یک انقلاب بلکه یک بازی فوتبالی فوق العاده است.

Hobby Consolas: 88/100

FIFA 20 مشابه عنوان قبلی خود است. حالت‌های بازی متعدد، لایسنس تیم‌ها و Ultimate Team و اما Volta از قابلیت‌های این نسخه هستند. Volta سورپرایز این نسخه است که حتی می‌توان به چشم یک بازی مستقل به آن نگاه کرد. طرفداران فوتبال امسال از تجربه دو بازی فوق العاده لذت خواهند برد.

ادامه یک فرمول موفق اینبار با سورپرایزی ویژه

Forbes: 83/100 (جدید)

FIFA 20 سرگرم کننده است و این مهم‌ترین چیز است. سازندگان در بخش گیم‌پلی هر کاری که از دستشان بر می‌آمده را در جهت لذت‌بخش‌تر کردن هر چه بیشتر تجربه بازی کردن در زمین مجازی انجام داده‌اند. کاستی‌های آن به دلیل عدم بهبود نوآورانه حالت‌های بازی اصلی است. در نتیجه FIFA 20 نه یک بازی عالی، بلکه عنوانی بسیار خوب است.

VG247: 80/100

اگر چه که هسته اصلی گیم‌پلی تغییر قابل توجهی نداشته اما FIFA 20 همچنان بهترین بازی فوتبالیِ در دسترس بوده و افزونه آن VOLTA یک تجربه کاملا جدید است.

Screen Rant: 80/100

FIFA 20 سری فوتبالی EA Sports را متحول نمی‌کند اما هسته اصلی گیم‌پلی بی‌نقص این سری را با امکانات قابل توجهی شامل حالت بازی جذاب Volta ترکیب کرده است.

DualShockers: 75/100 (جدید)

حالت بازی ممتاز Volta، تغییرات درگیرکننده در Ultimate Team و قابلیت‌های باحال Career Mode، گیم‌پلی فوتبالی پایین‌تر از سطح انتظار FIFA 20 را جبران نمی‌کنند.

IGN: 78/100

Volta یک افزونه قابل توجه برای FIFA است و با وجود اینکه بی‌نقص نیست اما محتوای ارزشمندی را اضافه کرده که تجربه لذت‌بخشی را به همراه می‌آورند، شامل یک حالت بازی داستاتی که مختصر و درگیرکننده‌تر از The Journey است. از سوی دیگر، در FIFA 20 هسته اصلی گیم‌پلی نیز ارتقا پیدا کرده است خصوصا در بخش دفاع کردن اما کنترل توپ آنگونه که باید روان نیست. FIFA 20 برای آن دسته از افرادی که Volta مورد توجه‌شان قرار نگیرد، تجربه‌ای مناسب اما با تغییرات اندک (نسبت به نسخه قبل) خواهد بود.

Gameblog.fr: 70/100

FIFA 20 کاملا مشابه عنوان قبلی خود است. این قسمت نیز تماما در مورد حمله کردن و دریبل زدن است و با وجود اینکه سیستم دفاع کردن آن کمی پیچیده شده اما به راحتی می‌توان دید که EA Sports همچنان در درجه اول به دنبال ارائه یک تجربه فوتبالی تماشایی است تا واقع‌ گرایانه. افرادی که با این نسخه مشکلی نداشته باشند، دوستش خواهند داشت و وجود برخی افزونه‌ها مانند Volta، که تجربه آن بسیار لذت‌بخش است، همراه با Career mode بهتر و Ultimate Team همواره اعتیادآور، باعث می‌شود که یک سال تمام، و تا عرضه FIFA 21 به تجربه آن ادامه دهند.

ادامه یک فرمول موفق اینبار با سورپرایزی ویژه

Eurogamer: بدون امتیاز

عنوانی با تغییرات سرگرم کننده و معنا دار. یک بازی ویدیویی فوتبالی که توسط سازندگانی ساخته شده که مشخصا دوست‌دار فوتبال بوده و نسبت به بازخوردهای جامعه طرفداران خود آگاهی کامل دارند. اما FIFA 20 در عین حال عنوانی است که توسط ناشری عرضه شده که به نظر همچنان از تغییر برخی مسائل مشکل‌سازی که در تمامی عناوین سری FIFA دیده می‌شود، عاجز است.

میانگین نمرات بازی:

نسخه PS4 براساس 26 نقد: 81 | نسخه Xbox One بر اساس 11 نقد: 81