Menu

شایعه: ریمستر عنوان Alan Wake به Switch و کنسول‌ها می‌آید

همانطور که می‌دانید Remedy هنوز هم به ادامه دادن بازی Alan Wake ایمان داشته و حتی چندی پیش کارهای حقوقی مربوط به این بازی را نیز انجام داده و Alan Wake اکنون برای Remedy می‌باشد. همچنین در یکی از بسته‌های الحاقی Control نیز ما شاهد اشارات برجسته‌ای به Alan Wake هستیم. حال بنظر می‌آید قرار است Remedy کار خود را با یک ریمستر شروع کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، طبق شایعاتی که جدیدا در فضای مجازی پخش شده، Virtuos Games قرار است مسئولیت ریمستر کردن Alan Wake برای کنسول‌های این نسل را به عهده بگیرد.

تمام طرفداران Xbox 360 می‌دانند که Alan Wake یکی از بهترین بازی‌های این کنسول بوده است. این عنوان کاری کرد که Remedy به یکی از محبوب‌ترین توسعه‌دهندگان جامعه‌ی Xbox تبدیل شود اما هرقدر که طرفداران درخواست یک دنباله کردند، Remedy و Microsoft جوابی نداشتند شاید دلیل آن نداشتن منابع کافی بود یا حتی منتظر زمان بهتری بودند اما اکنون شواهد نشان می‌دهند که چیزی در رابطه با این بازی در راه است حتی اگر یک نسخه‌ی ریمستر باشد.

این شایعه از وبسایت ResetEra می‌آید، کاربری اظهار می‌کند که ریمستر بازی در راه بوده و توسط Virtuos که در ساخت Quantum Break نیز با Remedy همکاری داشته، در دست ساخت است. همچنین از آنجایی که حق انتشار بازی‌های مربوط به Alan Wake از مایکروسافت به Remedy منتقل شد پس می‌توان شاهد عرضه‌ی آن برروی تمام پلتفرم‌ها بود.

این شایعه با توجه به تایید کردن کار برروی ریمستر یک عنوان سوم شخص اکشن ماجرایی، توسط یکی از کارکنان Virtuos در LinkedIn محکم‌تر می‌شود اما باز هم باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد جوابی از سوی Remedy خواهیم بود یا خیر.