Menu

بخش چندنفره Cyberpunk 2077 با داستان و دنیای بازی هم‌خوانیِ کامل خواهد داشت

همان‌طور که چندی پیش گزارش دادیم، بازی مورد انتظار استودیو CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 دارای بخش چندنفره نیز خواهد بود؛ البته این بخش مدتی پس از انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و هنوز حتی روند توسعه‌ی آن به صورت کامل آغاز نشده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اخیرا طراح مراحل Cyberpunk 2077 یعنی "مکس پیرس" در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تصمیم‌گیری و تایید ساخت بخش چندنفره برای بازی مدت زمان بسیاری طول کشیده چرا که آن‌ها زمان زیادی را صرف تحقیق و آزمایش کرده‌اند تا از همخوانیِ کامل بخش آنلاین با داستان و فلسفه طراحیِ CDPR مطمئن شوند.

"نمی‌توانم زیاد در این مورد صحبت کنم چرا که روند آن هنوز در حال طی‌شدن است ولی به شما اطمینان می‌‌دهم که بخش چندنفره کاملا با داستان دنیای Cyberpunk 2077 همخوانی داشته و حس بسیار درست و خوبی القا می‌کند. "

"ما می‌خواستیم این بخش با هویت ما به عنوان یک استودیو و شرکت نیز همخوانی داشته باشد چرا که روایت و داستان‌گویی به شدت برای ما مهم است و از همین رو این بخش باید با سیاست و فلسفه‌‌ی ما در طراحی و انتشار بازی‌ها نیز هماهنگ می‌بود. "

مشخصا هنوز کارهای زیادی برای انجا‌م‌دادن وجود دارد ولی CDPR در ساخت بخش چند‌نفره‌ی Cyberpunk 2077 به بهترین شکل ممکن کاملا مصمم و جدی است؛ چرا که به گفته‌ی "پیرس" این استودیوی لهستانی هم‌چنان برای پیداکردن افراد مناسب و درست برای این کار در حال استخدام است.

"ما هنوز کارهای بسیاری برای انجام‌دادن داریم و برای اطمینان از کیفیت کار در حال استخدام افراد مناسب هستیم. تمرکز اصلی هم‌اکنون برروی بخش داستانی و تک‌نفره است و می‌خواهیم از درک مردم پیرامون اینکه دنیای بازی کاملا برای بخش‌ تک‌نفره مناسب است، مطمئن شویم. "

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.