Menu

Cyberpunk 2077 شامل هیچگونه Fetch Questئی نخواهد بود

اظهار اینکه CR Projekt RED مراحل فرعی را بسیار جدی می‌گیرد چندان دور از عقل نیست. آن‌ها در Witcher 3 کاملا علیه Fetch Questهای بی‌معنی بودند. این‌ مراحل شامل رفتن به‌دنبال چیزی و برگرداندن آن به شخصی که به شما ماموریت را می‌دهد بودند و عملا برای پر کردن بازی و تلف کردن وقت بازیکن ساخته شده‌اند. Witcher 3 اینگونه نبود و مملو از مراحل فرعی و اختیاری خاطره‌انگیز بود.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، "فیلیپ وبر" طراح مراحل ارشد بازی Cyberpunk 2077 طی مصاحبه‌ای در فروم رسمی CD Projekt RED در رابطه با فلسفه‎‌‌ی پشت طراحی مراحل فرعی در این استودیو صحبت کرد:

"زمانی که کارم را برروی The Witcher 3 آغاز کردم، ما پوشه‌ای بسیار عظیم که شامل ایده‌های مربوط به ماموریت‌های بازی بود داشتیم. یکی از مراحل این بود که شما باید تعدادی نامه که در کل نقشه‌ی بازی پخش شده بودند را پیدا کرده و پاداشی در ازای آن دریافت کنند. این ایده رد شد و 'ماتئوج توماسکوویچ' طراح ارشد مراحل ما گفت 'ما Fetch Quest نخواهیم داشت'"

"پس البته همیشه خوب است که این قوانین آسان را در ذهن داشته باشید اما من فکر می‌کنم با تجربه نیز چنین چیزی حاصل شود. ماموریت‌های ما معمولا بر پایه‌ی اعمالی که در گیم‌پلی انجام می‌شود نیستند و بیشتر برپایه‌ی یک داستان جالب هستند و برخی اوقات نیز شما باید شی‌ یا چیز دیگری را پیدا کنید اما وقتی تمرکز زیادی برروی داستان باشد چندین کار دیگر نیز سر راه انجام خواهید داد و آن یک بخش که چیزی مانند یک Fetch Quest بود آنقدر حس بدی به شما نخواهد داد."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 1 اردیبهشت 1399 برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد همچنین عرضه برروی Stadia نیز تایید شده است. در پایان نظر خود را در رابطه با این خبر با ما به اشتراک بگذارید.