Menu

هیدئو کوجیما: Death Stranding باعث می‌شود احساس تنهایی کنید

اخیرا به لطف رویداد Tokyo Games Show و انتشار 2 تریلر 30 دقیقه‌ای و 60 دقیقه‌ از بازی Death Stranding، چیزهای بسیار بیشتری از این بازی می‌دانیم. نکته‌ای که بسیاری از افراد در نمایش‌های اخیر بازی به آن اشاره داشتند، اتمسفر و جو بازی بود. در حالی که برخی آن را یک دنیای جهان‌باز خالی قلمداد می‌کنند، عده‌ای دیگر از آن به عنوان یک بازی زیبا و در همین حال تنها یاد می‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی "هیدئو کوجیما" در صفحه شخصی خود در توییتر به نوعی به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و در مورد اینکه Death Stranding سبب می‌شود "احساس تنهایی کنید"، صحبت کرده است. وی در توصیف بازی گفته که با عنوانی مملو از محیط‌های زیبا – که تقریبا همه آن را قبول داریم – اما به شدت سخت و طاقت‌فرسا روبرو هستیم.

یکی از چیزهایی که "کوجیما" دقیقا به آن اشاره کرد،‌ موجودات غیرطبیعی بازی یعنی BTها بودند. وی با عبارت "ترسناک و دارک" از آن‌ها یاد کرد و اینکه اتاق خصوصیِ سم (همانی که در تریلر دوم بازی دیدیم) مکانی خوب برای استراحت و خلاصی از این تنش و ترس است.

در توییتی دیگر نیز "کوجیما" گفت که بازیکنان می‌توانند باری مقابله با BTها تصمیمات مختلفی گرفته و برای مثال به صورت مخفیانه از آن‌ها عبور کرده، به مبارزه با آن‌ها پرداخته و یا با دورکردن راهِ خود آن‌ها را دور بزنند. باید بدانید که هیچ‌کدام از این 2 روش راحت نیستند و برای هرکدان به تجهیزات و البته استراتژی نیاز دارید.

در زیر می‌توانید توییت‌های "کوجیما" در این مورد را مشاهده نمایید.

"Death Stranding عنوانیست که هنگام تجربه‌ی آن به شدت احساس تنهایی خواهید کرد. طبیعتِ اطراف شما بسیار زیبا ولی در همین حال به شدت سخت و طاقت‌فرسا بوده چرا که BTهای ترسناک و دارک به صورتی کاملا تنش‌زا به دنبال شما هستند. اگر بیش از دست آن‌ها خسته شده و نیاز به استراحت داشتید، بهترین گزینه شما مراجعه به اتاق خصوصیِ سم است. "

"بیایید فرض کنیم BTها نزدیک شما هستند. اگر اعتماد به تفس و اطمینان کامل برای مبارزه با آن‌ها را دارید و وسایل و اسلحه‌های لازم برای این کار نیز با خود حمل می‌کنید، می‌توانید به مبارزه به آن‌ها بپردازید؛ اگر نه می‌توانید مخفبانه از مسیر آن‌ها عبور کنید. اگر این مورد هم برای‌تان ممکن نیست،‌ بهترین راه دورزدن آن‌ها و انتخاب مسیری دیگر است؛‌ اگرچه برای این کار نیز به تجهیزات و وسایلی مختلف نیاز دارید. انتخاب‌های این چنینی در این بازی و دنیای جهان‌باز آن وحود دارند. "

بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه حود را با ما به اشتراک بگذارید.