Menu

عملکرد بسیار خوب نسخه PC بازی Borderlands 3 علیرغم عرضه‌ی انحصاری برروی فروشگاه Epic Games

بازی Borderlands 3 چند روز پیش برروی PC به صورت انحصاری از طریق فروشگاه Epic Games منتشر شد. با اینکه عقیده‌ای باور داشتند عدم عرضه‌ی بازی برروی استیم به فروش نسخه‌ی PC این بازی صدمه خواهد زد،‌ اخیرا مدیرعامل استودیو Gearbox یعنی "رندی پیچفورد" اعلام کرده نسخه PC بازی Borderlands 3 شروع بسیار فوق‌العاده‌ای داشته و در واقع یک موفقیت بسیار بزرگ بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، بنابر گفته‌های "پیچفورد" بیشترین تعداد بازیکنان هم‌زمان این بازی 2 برابر بیشتر از رکورد Borderlands 2 در زمینه تعداد بازیکنان هم‌زمان است. وی با اشاره به این مورد خطاب به طرفداران گفت: "واو! شما فوق‌العاده هستید!"

"یک نکته جالب: برروی PC، داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان هم‌زمان Borderlands 3 تقریبا 2 برابر بیشتر از رکورد Borderlands 2 در زمینه بیشترین تعداد بازیکن هم‌زمان است. WOW؛ شما شما فوق‌العاده هستید. "

البته این آمار تنها مربوط به روز عرضه‌ی بازی بوده و به گفته‌ی "پیچفورد" در روز‌‌های بعد تعداد بازیکنان افزایش هم داشته است. وی در مورد آمار و رکورد جدید این سری گفت: "تعداد بازیکنان هم‌زمان امروز آماز و ارقام رکوردشکنِ دیروز هم بیشتر بوده است؛ این موفقیت واقعا فراتر از انتظارات ما بوده و خب به نظر می‌رسد که سیستم‌های ما تاکنون مقاومت خوبی در زمینه پشتیبانی از بازیکنان داشته‌اند."

Borderlands 3 تا ماه آپریل سال 2020 در انحصار فروشگاه Epic Games بوده و پس از آن برروی دیگر پلتفرم‌ها از جمله استیم منتشر خواهد شد. مشخص نیست که عملکرد این بازی از نظر تعداد بازیکنان برروی 2 کنسول PlayStation 4 و Xbox One چگونه بوده ولی فروش بازی در هفته اول خوب بوده و حتی توانسته صدر جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا را نیز به دست آورد.

Borderlands 3 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.