Menu

Ubisoft: عنوان Watch Dogs Legion به لطف قابلیت بازی در نقش هر فرد و مکان‌های مختلف، ارزش تکرار بسیار بالایی دارد

به نظر می‌رسد Ubisoft قصد دارد با قراردادن ویژگی‌هایی مختلف و سرگرم‌کننده در Watch Dogs Legion ارزش تکرار این بازی را تا حد زیادی افزایش دهد. از قبالیت بازی در نقش هر شخصیت یا مرگ دائمی بازیکنان گرفته،‌ ویژگی‌های بسیاری برای اطمینان از اینکه تجربه هر فرد متفاوت خواهد بود در بازی وجود دارد ولی انگار این تمام تلاش Ubisoft نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، اخیرا کارگردان هنری بازی Watch Dogs Legion یعنی "جاش کوک" در گفت‌وگویی با طرفداران در وبسایت Reddit، در مورد بازی و چالش‌های بازسازی لندن صحبت کرده و در این میان به نکته‌ای جالب از بازی نیز اشاراتی داشته است. براساس گفته‌های "کوک"، با توجه به اینکه در نقش چه کسی بازی می‌کنید، مکان‌ها و موقعیت‌های ماموریت‌های تغییر کرده و همین سبب ایجاد ویژگی‌ها و راه‌هایی جدید در پیشبرد مراحل می‌شود؛ "کوک" امیدوار است این موضوع سبب افزایش ارزش تکرار بازی شود.

"نکته‌ای دیگر در رابطه با شهر لندن که شاید مردم واقعا درباره آن چیزی ندانند، این است که امکان تغییر مکان‌ها و موقعیت‌های بازی وجود دارد. "

"برای اینکه سیستمی به پیچیدگی بازی در نقش هر شخصیت عملی باشد، ما باید ویژگی بازگشت به مکان‌هایی مختلف برای انجام کار‌های مختلف را به خوبی پیاده‌سازی می‌کردیم. پس اگر دموی E3 بازی را مشاهده کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که برای انجام کاری به اسکاتلندیارد فرستاده می‌شوید. اگر آن ماموریت را بعدا با شخصیت دیگری انجام دهم، شاید مجبور شوید به جایی دیگر بروید. امکان فرستاده‌شدن به ایستگاه پلیش Camden یا حتی مقر اصلی MI6 نیز وجود دارد! "

"مکان‌ها و دنیای بازی بسیار متنوع و قابل تغییر هستند و از همین رو پتانسیل و ارزش تکرار بازی در این نسخه از لندن بسیار بالاست. "

دنیای بازی و طراحی آن چیزیست که بدون شک Ubisoft پتانسیل بسیاری در آن دیده و قصد دارد توجهات را نیز به سمت آن جلب کند. باید صبر کرد و دید که این وعده‌ها و سخنان Ubisoft در زمان عرضه تا چه درست بوده و آیا آن‌ها می‌توانند تمامی اهداف خود را به خوبی در بازی پیاده کنند یا نه!

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 (16 اسفند) برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.