Menu

Quantic Dream قصد دارد ساخت بازی‌های کوتاه‌تر را امتحان کند

Quantic Dream سا‌ل‌های خوبی را پشت سر گذاشته است و توانسته پروژه‌های خلاقانه‌ای را به بازیکنان ارائه کند. این شرکت با Detroit: Become Human به بالاترین موفقیت خود رسید و پس از آن تصمیم گرفت همکاری با سونی و ساخت عناوین انحصاری را کنار بگذارد و به یک استودیو چند پلتفرمی تبدیل شود. حال آن‌ها چه برنامه‌ای برای آینده دارند؟ آیا همچنان شاهد پروژه‌های سنگین خواهیم بود؟ آیا آن‌ها به سبکی غیر از درام-تعاملی روی خواهند آورد؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، رئیس استودیو، "دیوید کیج"، در مصاحبه‌ای با OnlySP در رابطه با برنامه‌ها و آزمایشات احتمالی آن‌ها در آینده پس از تصمیمات جدید مربوط به مولتی پلتفرم شدن این استودیو صحبت کرد. کیج توضیح داد که آن‌ها به فکر ساخت بازی‌های کوتاه‌تر هستند، چیزی که باعث می‌شود ایده‌های داستانی متنوعی مطرح شود. اگرچه آن‌ها باید مراقب باشند چرا که در سال‌های اخیر استودیوهای مختلف با همین رویه رو به نابودی رفتند و ایده‌هایشان عملی نشد.

او در این باره گفت:

"به سوال شما بر می‌گردم، ما در آینده تا جایی که همه چیز از نظر خلاقیت منطقی باشد، همه فرمت‌ها و اشکال را در نظر خواهیم گرفت. شخصا علاقه دارم بر روی پروژه‌های کوتاه‌تر کار کنم، اگرچه بحث بازار و فروش چنین عناوینی از اهمیت ویژه برخوردار است."

"بسیاری از عناوین کوچک و کوتاه با شکست رو به رو شدند، بنابراین این چیزی است که باید آن را بررسی کنیم اما ما نیاز به تجربه‌ای مناسب داریم قبل از این که فرمتی کوتاه‌تر را امتحان کنیم."

شرکت Quantic Dream بخاطر عناوین درام-تعاملی بلند مدت خود معروف است و ساخت پروژه‌هایی با مدت زمان کوتاه‌تر می‌تواند جالب توجه باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا چنین رویه‌ای مناسب به نظر می‌رسد؟