Menu

Gears 5 اولین عنوانی می‌باشد که توانست صدرنشینی Fortnite را از لحاظ تعداد بازیکن Xbox Live به اتمام برساند

مدت بسیار بسیار طولانی‌ای است که Fortnite در صدر جدول تعداد بازیکنان در اکثر پلتفرم‌ها قرار دارد. از تابستان 2018 تاکنون این بازی همواره از لحاظ تعداد پلیر در Xbox Live در صدر بوده اما بنظر می‌آید که این قضیه بالاخره خاتمه یافته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کاربری به‌نام ResetEra در Reddit متوجه شد که در حال حاضر Gears 5 در Xbox Live درحال صدرنشینی است و تبدیل به اولین‌ عنوانی شده که توانسته از این لحاظ Fortnite را شکست دهد. Gears 5 Ultimate Edition از 14 شهریور در دسترس بوده و این آمار و ارقام در این زمان کوتاه بسیار عالی است. شایان ذکر است که Gears 5 شامل دو پلتفرم شده و بازیکنان آن بین این دو پلتفرم تقسیم نیز می‌شود.

با توجه به اینکه عناوین بزرگ گذشته مانند Red Dead Redemption 2، Call of Duty: Black Ops 4، Forza Horizon 4، Battlefield 5 و Apex Legends نتوانستند Fortnite را از لحاظ تعداد بازیکن شکست دهند این عملکرد از سوی Gears 5 بسیار تحسین برانگیز است. یکی از عوامل موفقیت Gears 5 قطعا حضور آن در Game Pass بوده است اما Apex Legends نیز یک عنوان Free to Play بود و نتوانست به چنین چیزی برسد.

حال باید گفت که این وضعیت قطعا پایدار نخواهد ماند و موقتی است اما بازهم برای Gears 5 بسیار خوب می‌باشد.

Gears 5 در حال حاضر برای Xbox One و PC در دسترس است. در پایان نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید