Menu

نقدها و نمرات eFootball PES 2020 منتشر شدند؛ شبیه‌ساز ناب فوتبال

eFootbal PES 2020 جدیدترین نسخه‌ی فرنچایز محبوب و شبیه‌ساز فوتبال PES می‌باشد که روز گذشته در دسترس قرار گرفت. بر خلاف سال‌های قبل، PES 2020 از نظر لایسنس تیم‌های مختلف بسیار بهتر عمل کرده است و تیم‌های بزرگی چون یوونتوس، بارسلونا و منچستر یونایتد به صورت فول لایسنس در این بازی حضور دارند. حال به تازگی نقدها و نمرات eFootball PES 2020 منتشر شده‌اند که شما می‌توانید خلاصه‌ای از آن‌ها را در پردیس‌گیم مطالعه نمایید.

The Game Machine 91

"کونامی با PES 2020 یک گل فوق‌العاده به ثمر رسانده است. این شرکت، گیم‌پلی موثر نسخه‌های پیشین را ارتقا داده و آن‌ را تقریبا بی‌نقص کرده است. البته این تکامل تنها اندکی بر روی مدهای بازی به کار گرفته شده است، اما نتیجه، بهترین فصل این سری بازی و شبیه‌سازی فوتبال می‌باشد."

Gamespot 90 "همانند نسخه‌های پیشین، eFootball PES 2020 بر روی زمین فوتیال حرفش را می‌زند و به وسیله‌ی اصلاح و ارتقای نسخه‌ی قبل، شاید بهترین شبیه‌ساز فوتبالی تاریخ را ارائه می‌دهد. البته اینکه هنوز هم نمی‌توانید با تیم‌هایی مانند بورسیا دورتموند یا بیشتر تیم‌های بوندسلیگا یا برخی از دیگر لیگ‌ها بازی کنید و یا اینکه بخش تک‌نفره باز هم دقیقا مشابه نسخه‌‌های اخیر است، ناامیدکننده می‌باشد. اما تمامی این‌ها را وقتی شروع به بازی کردن بر روی زمین کنید، فراموش خواهید کرد." Cultured Vultures 90 "eFootball PES 2020 یک شبیه ساز فوتبال تقریبا بی‌نقص است که ارزش توجه شما را دارد." IGN Spain 88 "واقع‌گرایانه‌ترین نسخه‌ی این سری بازی. eFootball PES 2020 از کمبود لایسنس رنج می‌برد، اما کنترل بازی آن را جبران می‌کند. اگر شما به دنبال یک شبیه‌ساز ناب می‌گردید، ساخته‌ی Konami نیازهای شما را برآورده می‌کند. اما اگر شما سبک بازی مستقیم‌تر و سریع‌تر را ترجیح می‌دهید، شاید eFootbal PES 2020 نتواند شما را قانع کند. علاوه بر این، اگر شما دوست دارید تا آنلاین بازی کنید، قطعا از PES 2020 لذت خواهید برد زیرا بازی به صورتی طراحی شده است تا با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید، اما از نظر مدهای مختلف، کمی کاستی دیده می‌شود." LA PS4 87 "eFootball PES 2020 یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های فوتبالی از نظر ریتم بازی و شرایط فوتبالی می‌باشد. با وجود اینکه کونامی، پایه‌ی قابل تجربه‌ی نسخه‌ی قبلی را حفظ کرده است، اما بهبودهای فراوانی را به کار برده است که eFootball PES 2020 را به عنوانی جدید تبدیل می‌کند." Hobby Consolas 97 "PES 2020 با محتویات اضافه شده به Master League و دریبل‌های جدید، یک شبیه ساز فوتبال عالی است. اما ما هنوز خواهان حالت های بازی بیشتری علاوه بر Matchday، برخی لایسنس‌های مهم و تورنومنت‌ها هستیم."

Meristation 85

"eFootball PES 2020 احتمالا بهترین شبیه ساز فوتبالی باشد. بهبودهای جدید و برخی محتویات اضافه شده، گیم‌پلی فوق‌العاده‌ی بازی را صیقل می‌دهد. اما باز هم کونامی، فقدان جاه‌طلبی خود از نظر مدهای جدید و تغییرات گسترده در مدهای معروفش مانند Master League و MyClub را نشان می‌دهد."

Spazio Games 85

"بهترین شبیه ساز فوتبالی نسل هشتم. انگار همه چیر درباره‌ی زمین بازی و اتفاقات درون آن است. البته هنوز کمبود لایسنس حس می‌شود، اما اگر با این موضوع کنار بیایید، قطعا از بازی لذت خواهید برد."

3D Juejos 85

"pes 2020 از کمبود مدهای جدید یا تغییرات گسترده رنج می‌برد، اما فرمول فوتبالی‌اش هم‌اکنون به قدری بهتر شده است که سخت بتوان به تجربه‌ی بازی خیر گفت."

Gameinformer 80

"جزئیات کوچیک eFootball PES 2020 لحظاتی را می‌سازند که باعث می‌شوند تا بر روی اختلاف گل تمرکز کرد که این موضوع نتیجه‌ی تعداد زیادی از بازی‌های فوتبالی را تایین می‌کند. در مقایسه با نسخه‌ی قبل، شاید PES 2020 کمی بدون تغییر به نظر برسد، اما با وجود عدم تکامل در تمام بخش‌ها، باز هم بازی بهتری نسبت به PES 2019 است."

Gameblog.ir 80

"eFootball PES 2020 نسبت به چیزی که دو بازی قبلی ساخته‌اند، پای‌بند است. بر روی زمین فوتبال، کاملا حس عالی بودن دارد، اما از نظر محتوا و تنوع هنوز باید کارهای زیادی انجام شود."

Trusted Reviews 80

"بدون هیچ شکی، eFootball PES 2020 کامل‌ترین شبیه‌ساز فوتبال در سال 2020 است. PES 2020 چیزی که شما درباره‌ی این سری بازی دوست دارید را گرفته و آن را سرگرم‌کننده‌تر و راضی‌کننده‌تر کرده است. هرچند که کمبود مدهای بازی در حالت آنلاین و آفلاین کمی این بازی را به عقب می‌راند."

Metro Game Central 80 "یک پیروزی دیگر بر روی زمین فوتبال، اما فقدان توجه کافی به ویژگی‌های جدید درون بخش MyClub باعث می‌شود تا PES 2020 کمی تکراری به نظر برسد."

GamesRadar 80

"با کنار گذاشتن برخی ویژگی‌های کهنه و قدیمی، eFootball PES 2020 یک دوره‌ی هیجان‌انگیز جدید را برای این سری بازی قدیمی نشانه می‌گیرد.

EuroGamer Italy 80

"eFootball PES 2020 یک تجربه‌ی روان و فوق‌العاده را فراهم می‌کند. مدهای بخش آنلاین و آفلاین خیلی راضی کننده نیستند، اما بر روی زمین فوتبال، PES 2020 می‌تواند بهترین تجربه‌ی فوتبالی امسال باشد."

God is a geek 75

"eFootball PES 2020 دارای گیم‌پلی‌ای است که بسیار واقع‌گرایانه‌تر جلوه می‌کند و هر بازی بیشتر درباره‌ی روش‌های دقیق است تا ضدحملات. بیشتر مدها دست‌نخورده باقی‌ مانده‌اند، اما تجربه‌ی خود بازی بسیار سرگرم‌کننده است. همچنین هوش مصنوعی نیز از مشکلاتی رنج می‌برد."

میانگیم نمرات بر روی وبسایت متاکریتیک بر اساس 19 نقد: 83

میانگین نمرات بر روی وبسایت Opencritic بر اساس 14 نقد: 84