Menu

با نمرات و نقدهای بازی GREEDFALL همراه باشید؛ تجربه‌ای قابل احترام در سبک اکشن نقش آفرینی

Greedfall جدیدترین ساخته استودیو Spiders است که اواسط هفته جاری برای PlayStation 4 ،PC و Xbox One در دسترس قرار گرفت. Spiders پیش از این با عرضه The Technomancer و Bound by Flame، تجربه‌های نسبتا ناموفقی را در سبک اکشن نقش آفرینی ارائه داده است و در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین عرضه این استودیو در همین سبک و خواهیم دید که آیا Spiders بعد از چند تجربه فراموش شده، اینبار توانسته انتظارات را برآورده کند یا خیر.

Hobby Consolas: 84/100

عنوانی قابل احترام برای تمامی طرفداران سبک اکشن نقش آفرینی. Greedfall تجربه‌ای نوآورانه نیست و تقریبا تمامی عناصر خود را از عناوین دیگر به ارث برده اما بی‌شک تجربه‌ای عمیق و جذاب را ارائه داده است.

Vandal: 80/100

Greedfall نقش آفرینی فوق‌العاده‌ای است که ثابت می‌کند Spiders Studio با هر عنوان خود، در این سبک مهارت بیشتری پیدا می‌کند. بازی کمبودهایی دارد اما اگر بدانید که یک عنوان پرهزینه
بزرگ (AAA) را تجربه نمی‌کنید، بی‌شک از آن لذت خواهید برد.

Wccftech: 75/100

GreedFall بهترین ساخته استودیو Spiders و به خودی خود یک نقش آفرینی شایسته است. شکی نیست که بازی در برخی بخش‌ها نقص‌هایی دارد اما روایتی خوب و در میان عناوین فانتزی اخیر، پر طراوت‌ترین دنیا و حال و هوا را در کنار سیستم مبارزه‌ای قابل احترام ارائه داده است.

PSX-Sense.nl: 75/100

GreedFall خصوصا بخاطر دنیای جذاب خود، که پر است از داستان‌های سیاسی جالب، ارزش تجربه کردن و وقت گذاشتن را دارد. اما وجود برخی باگ‌ها، خصوصا در بخش هوش مصنوعی، به این تجربه آسیب زده است.

با نمرات و نقدهای بازی GREEDFALL همراه باشید؛ تجربه‌ای قابل احترام در سبک اکشن نقش آفرینی

Metro GameCentral: 70/100

حال و هوای دنیای GreedFall در بین عناوینی که در سال جاری میلادی عرضه شده‌اند جزء جذاب‌ترین‌هاست و با وجود اینکه بازی مشکلات متعددی دارد اما سیسنم مبارزه قدرتمند و طراحی مراحل مبتکرانه آن به تجربه کلی بازی اعتبار داده است.

Eurogamer Italy: 70/100

Greedfall به طور کلی یک نقش آفرینی جهان آزاد فاقد اصالت است. در مجموع، بازی به خوبی المان‌های آشنا را ترکیب کرده است اما دیالوگ‌های سطح پایین آن به تجربه کلی خدشه وارد کرده است.

TheSixthAxis: 70/100

Greedfall داستان بلندپروازانه‌ای دارد اما محیط‌های تکراری، سیستم مبارزه ساده و قابلیت‌های احمقانه‌ای که بدست آوردنشان قرن‌ها زمان می‌برد، نمی‌توانند این داستان را به خوبی حمایت کنند. طرفداران حرفه‌ای سبک نقش آفرینی ممکن است بتوانند این نقص‌ها را به دلیل داستان‌های جذاب و پرداخت شده سیاسی و انتقادی‌ای که در بخش عمده‌ای از ماموریت‌های دنیای تاریک، زیبا و عمیق بازی روایت می‌شود، نادیده بگیرند.

با نمرات و نقدهای بازی GREEDFALL همراه باشید؛ تجربه‌ای قابل احترام در سبک اکشن نقش آفرینی

DualShockers: 65/100

GreedFall در دنیایی شگفت انگیز و دلربا اتفاق می‌افتد اما از نظر گیم‌پلی نمی‌تواند سرگرم کننده ظاهر شود.

Game Informer – نقد و بررسی هنوز نهایی نشده است.

بر اساس آنچه که تاکنون تجربه کرده‌ام، GreedFall نسبت به ساخته قبلی استودیو Spiders، یعنی عنوان Technomancer، یک قدم رو به جلو بزرگ است هر چند که اسکلت آن‌ها از نظر طراحی مشابه است. کنجکاو هستم که ببینیم در این دنیای پر از هیولا، که از سبک هنری باروک مربوط به قرن 17 اروپا تاثیر گرفته، اوضاع چطور پیش می‌رود. حال و هوای دنیای بازی و سیستم‌های نقش آفرینی آن خوب و عمیق هستند و باید ببینم که داستان و گیم‌پلی می‌توانند به خوبی مراحل باقی مانده را تغذیه کننده یا خیر. خبر خوب این است که مشتاقانه در انتظار ادامه تجربه بازی هستم.

میانگین نمرات بازی:

نسخه PS4 براساس 18 نقد: 73 |نسخه PC براساس 16 نقد: 74 | نسخه Xbox One بر اساس 6 نقد: 77