Menu

تماشا کنید: نمایش جدید Marvel’s Avengers با تمرکز بر معرفی قدرتمندترین انتقام‌جو

Marvel’s Avengers رفته رفته به یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال آینده میلادی تبدیل می‌شود و در همین حال هیجان طرفداران برای تجربه این نیز رو به افزایش است. امروز حساب Twitter رسمی این بازی ویدیو جدیدی را به انتشار گذاشت که اولین و قدرتمندترین عضو تیم انتقام‌جوان، یعنی مرد آهنی را معرفی می‌کند. در کلیپ زیر، لباس جدید و مبارزات مرگبار او را مشاهده می‌کنید.

"پرنده‌ای در مرکز توجه، مخترع و نابغه تکنولوژی – مرد آهنی! با هوش بسیار، توانایی‌های مهندسی استادانه و حس شوخ طبعی خود، تونی استارک برای هر مشکلی یک راه حل خواهد داشت (البته بجز خودش)."

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس‌گیم، صداپیشگی مرد آهنی در Marvel’s Avengers را نولان نورث انجام می‌دهد. نورث را گیمرها به خوبی می‌شناسند، او صداپیشه عناوین موفق و مهمی بوده که از جمله آنها می‌توان به نیتن دریک در سری Uncharted و پنگوئن در سری Batman: Arkham اشاره کرد. در حال حاضر نام مرد آهنی، بیشتر از هر کس دیگری یادآور رابرت داونی جونیور است اما اگر فقط یک نفر توانایی تغییر این ذهنیت را داشته باشد، آن فرد کسی نیست جز نولان نورث.

البته، انتقام‌جوان یک تیم تک‌نفره نیست. این تیم را قدرتمندترین قهرمانان کره زمین تشکیل می‌دهند تا بتوانند از آن به بهترین شکل محافظت کنند و باید بدانید که دیگر هم تیمی‌های مرد آهنی هم در Marvel’s Avengers حضور خواهند داشت. پیش از این هالک و کاپیتان آمریکا به همین شکل معرفی شده‌اند و طی هفته‌های دیگر ثور و بیوه سیاه نیز معرفی خواهند شد.

Marvel’s Avengers در 15 مه 2020 (جمعه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برای PS4 ،Xbox One و PC و مدتی بعد برای Google Stadia عرضه خواهد شد.