Menu

شایعه: اولین تصاویر GTA 6 فاش شدند

از زمان عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 شایعات فراوانی درباره‌ی پروژه‌ی بعدی استودیوی محبوب Rockstar در سطح اینترنت منتشر شده‌اند. با وجود اینکه Rockstar Games تاکنون هیچ چیزی را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما تمامی گزارشات به این موضوع منتهی می‌شوند که بازی بعدی این استودیوی محبوب یا Bully 2 است و یا Grand Theft Auto 6. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، تازه‌ترین گزارش توسط یکی از کاربران انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده است که البته این پست هم‌اکنون پاک شده و این کاربر، حساب خود را نیز از دسترس خارج کرده است. این کاربر 3 تصویر منتشر کرده و ادعا کرد که آن‌ها مربوط به GTA 6 می‌باشند.

ظاهرا این 3 تصویر که آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید، مربوط به یک تریلر یا تیزر می‌باشند. در یکی از این تصاویر، ما پشت سر یک کارکتر را می‌بینیم که نزدیک شهری با نورهای نئون است. تصویر دیکر، یک ماشین پلیس را از نزدیک نشان می‌دهد و آخرین تصویر نیز مربوط به یک هواپیما در یک فرودگاه می‌شود که به نظر از گیم‌پلی بازی برگرفته شده است.

البته هیچ دلیل قانع‌کنندة‌ای برای ارتباط این تصاویر با GTA 6 وجود نداشته و باید با بدبینی به آن‌ها نگاه کنیم. آخرین ساخته‌ی راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون بر روی PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.