Menu

تماشا کنید: 50 دقیقه از گیم‌پلی تماشایی بازی Death Stranding

سرانجام ساعاتی پیش پس از مدت‌ها به صورت رسمی و کامل از گیم‌پلی بازی Death Stranding رونمایی شد. این بازی که توسط مولف و کارگردان بزرگ صنعت بازی یعنی "هیدئو کوجیما" خلق و توسعه یافته، تا چند ماه دیگر به صورت انحصاری برروی PS4 عرضه خواهد شد.

Death Stranding در آمریکایی در زمان آینده که به خاطر چندین و چند حمله‌ی مرگبار تروریستی به شدت تقسیم شده است، روایت می‌شود. در تلاشی برای متحدکردن کشور، دختر رئیس جمهور یعنی Amelie (بازی بازی میندزی واگنر) در سراسر کشور سفر کرده تا با اتصال دوباره‌ی یک سری از ایستگاه‌های ارتباطی، پیام اتحاد را در سراسر کشور پخش کند. متاسفانه Amelie نمی‌تواند دقیقا اهداف خود را عملی کرده و به مقصد خود برسد چرا که توسط یک گروه تروریستی به نام Homo Demons اسیر می‌شود؛ و این گروه که رهبری آن‌ها بر عهده‌ی "مردی با ماسک طلایی" (Man in the Golden Mask با بازی تروی بیکر) است، وی را به سواحل غربی و پایگاه خود در شهر Edge Knot می‌برند.

در این نمایش گیم‌پلی شاهد بخش‌های مختلفی اعم از موتورسواری، کمی مخفی‌کاری، مبارزه با یک باس و البته نحوه کارکرد سیستم Strand هستیم.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.