Menu

هیدئو کوجیما به گیمرها توصیه می‌کند که تریلر گیم‌پلی Death Stranding را تماشا نکنند: این نمایش برای افرادیست که قانع نشده‌اند

همان‌طور که می‌دانید "هیدئو کوجیما" از زمان معرفی Death Stranding همواره برروی اینکه این عنوان دارای سبکی جدید بوده و چیزی کاملا جدید است تاکید داشته و سعی کرده تا به شیوه‌های مختلفی نیز درباره آن صحبت کند ولی هیچ‌گاه به صورت کامل نمایشی از گیم‌پلی بازی منتشر نکرده است.

البته این وضعیت تا به زودی تغییر خواهد کرد چرا که به گزارش پردیس‌گیم، امروز ساعت 11 به وقت تهران سرانجام نمایشی 50 دقیقه‌ای از گیم‌پلی Death Stranding که یک‌سوم یکی از ماموریت‌های بازی را نشان می‌دهد، در رویداد Tokyo Game Show به اشتراک گذاشته خواهد شد.

اگرچه "کوجیما" با ارسال پستی در توییتر اعلام کرده که این تریلر را بیشتر برای افرادی که قانع‌ نشده و به اطلاعات بیشتری از بازی نیاز دارند، منتشر می‌کند. وی در ادامه نیز گفت که می‌خواهد بازیکنان با حداقل دانش و آگاهی از بازی پا به دنیای Death Stranding بگذارند تا در هنگام تجربه‌ی بازی تمامی رازها و نکته‌های آن را خودشان کشف کرده و بیشتر در بازی غرق شوند؛

به بیان دیگر "کوجیما" به شما توصیه می‌کند که اگر به هر حال قصد تجربه‌کردن Death Stranding را دارید، بهتر است که نمایش‌های گیم‌پلی بازی را مشاهده نکنید. و اگر هنوز در رابطه با بازی شک دارید، این تریلر برای شماست.

"Death Stranding یک بازی کاملا جدید است و من تا حد ممکن اطلاعات و سرنخ‌هایی از آن منتشر کرده‌ام. به عنوان خالق و سازنده بازی دوست دارم بازیکنان با همین اطلاعات وارد بازی شده تا از سورپرایزهای Death Stranding لذت برده و به کشف دنیای بازی بپردازند. ولی از آن جایی که مردم می‌گویند هنوز به صورت دقیق نمی‌دانند بازی در مورد چه چیزی است، تصمیم گرفتم از پایه و اساسِ گیم‌پلی رونمایی کنم. "

بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.