Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Death Stranding در 7 دقیقه داستان بازی را به صورت کلی بررسی می‌کند

علیرغم تمامیِ نمایش‌ها و اطلاعاتی که تاکنون از Death Stranding منتشر شده، این بازی هم‌چنان برای عده‌ی بسیاری همانند یک راز و معما است. حال در فاصله‌ی چندین ماه مانده به انتشار بازی، نمایشی جدید و 7 دقیقه‌ای از بخش داستانی Death Stranding منتشر شده که نگاهی کلی به داستان بازی انداخته و بسیاری از بخش‌ها و راز‌های آن را روشن می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، این تریلر اولین بار در نمایشگاه Gamescom 2019 پست درهای بسته نمایش داده شده و اکنون نوبت انتشار آن به صورت عمومی فرا رسیده است. مطمئنا با دیدن این نمایش تمامی رازهای بازی برملا نمی‌شود و از متوجه همه‌ی معماها و بخش‌های داستان نخواهیم شد چرا که هنوز نکته‌های بسیاری وجود دارد که از آن‌ها چیزی نمی‌دانیم؛ ولی با این حال با تماشای آن تا حد زیادی متوحه فضای داستانی Death Stranding خواهید شد.

در این نمایش ما شاهد این هستیم که "سم بریجز" (با بازی نورمن ریداس) در جریان نقشه‌ی رئیس‌جمهور برای متحد‌کردن دوباره‌ی آمریکا به وسیله‌ای ماژول‌هایی که قبل از دزدیده‌شدنش در سراسر شهر‌های بزرگ قرار داده، قرار می‌گیرد. گروهی از تروریست‌هایی که مخالف این کار هستند نیز به نظر می‌رسد قصد دارند سم، آخرین امید بشریت برای نجات را از این کار بازدارند.

در زیر شما می‌توانید این نمایش 7 دقیقه‌ای را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.