Menu

از بتای خصوصی Project Resistance رونمایی شد + اولین تصاویر و تریلر از گیم‌پلی بازی

همان‌طور که می‌دانید پس از چندین شایعه و هم‌چنین اشاراتی توسط Capcom، این شرکت هفته گذشته به صورت رسمی از اسپین‌آف 4v1 و جدید سری Resident Evil به نام Project Resistance رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، ساعاتی پیش نیز در جریان رویداد Tokyo Game Show شرکت Capcom اولین اطلاعات از این بازی را به همراه تریلر و تصاویری جدید با بازیکنان به اشتراک گذاشت. این شرکت هم‌چنین تاکید کرد که در ماه اکتبر برای آن‌هایی که به تجربه‌ی زود هنگام Project Resistance علاقه دارند، بتایی خصوصی برگزار خواهد کرد.

همان‌طور که بسیاری از بازیکنان از تریلر قبلی این عنوان حدس زدند، Project Resistance یک بازی چند‌نفره نامتوازن بوده که در آن 4 بازیکن باید از ساختمانی که توسط Mastermind یا بازیکن پنجم کنترل می‌شود، فرار کنند.

بازیکنانی که در نقش بازمانده‌ها بازی می‌کنند با گیم‌پلی‌ـی مخلوط از حل معما و اکشن شبیه به بازی‌های مدرن Resident Evil روبر خواهند شد در حالی که گیم‌پلی Mastermind شامل فعالیت‌هایی نظیر تله‌گذاری، استفاده از دوربین‌های مداربسته به عنوان به عنوان سلاح و تغییر محیط برای سخت‌تر کردن فرار مهاجمین خلاصه می‌شود. این قابلیت از طریق یک سییتم مبتنی بر کارت فعال شده و Mastermind در نهایت می‌تواند زامبی‌ها و یا Tyrant را کنترل کند.

Project Resistance با همکاری مشترک Capcom و NewBards Entertainment، شرکتی که پیش از چندین نسخه از Resident Evil را برای Nintendo Switch پورت کرده، در دست توسعه است. برای ساخت این بازی از موتور RE Endgine استفاده شده و همان‌طور که در بالاتر ذکر شد، از تاریخ 4 تا 7 اکتبر بتای خصوصی آن برروی PS4 و Xbox One برگزار خواهد شد.

این بتا تنها برای سفیران سری Resident Evil (یا همان RE Ambassadors) و اعضای طرح Xbox Inside Program در دسترس خواهد بود و برای آن باید در تاریخی مابین امروز تا آخر 18 سپتامبر از طریق این لینک ثبت‌نام کنید.

Project Resistance در تاریخی نامعلوم برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. شما می‌توانید در زیر تصاویر و تریلر منتشرشده از بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.