Menu

از DLC‌ها و محتویات پس از عرضه‌ بازیِ Control رونمایی شد؛ اشاره‌ی Remedy به Alan Wake؟

ساعاتی پیش توسعه‌دهنده بازی Control یعنی استودیو Remedy از برنامه‌های خود برای محتویات پس از عرضه‌ی بازی Control رونمایی کرد. بنابر اعلام این استودیو، 2 افزونه غیررایگان این بازی در سال 2020 عرضه شده و چالش‌هایی جدید نیز تا پایان امسال به بازی خواهند آمد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، اولین افزونه غیررایگان بازی The Foundation نام داشته و به صورت زمانی در انحصار کنسول PlayStation 4 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید متن رسمی منتشرشده توسط Remedy را مطالعه نمایید.

"Season Pass و افزونه‌های پولیِ بازی پس از عرضه‌ی The Foundation برروی PS4، برروی پلتفرم‌های PC و Xbox One نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. افزونه AWE نیز برروی تمامی پلتفرم‌ها به صورت هم‌زمان قابل خریداری خواهد بود. "

بنابر گفته‌ی بالا و تصویر منتشر شده، The Foundation اوایل سال 2020 ابتدا برروی PS4 عرضه خواهد شد و پس از آن شاعد عرضه‌ی افزونه AWE در اواسط سال 2020 به صورت هم‌زمان برروی 2 کنسول PS4 و Xbox One و پلتفرم PC هستیم. هر دوی این افزونه‌ها در مکان‌هایی جدید داخل Oldest House روایت شده و شامل ماموریت‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی جدید خواهند شد.

نکته جالب AWE، شباهت تصویر آن با اکس‌آرت عنوان Alan Wake است؛ علاوه بر آن در نام این افزونه نیز شاهد اشاره به نام آلن ویک هستیم (AWE: Alan Wake …). چندی پیش نیز اشارات و ایستراگ‌هایی از این بازی در دنیای Control کشف شده بود که به جریان‌داشتن این 2 بازی در یک جهان اشاره داشتند.

در پایان نیز شایان ذکر است که قبل از تمامی این‌ها در پاییز 2019 حالت Photo Mode و در ماه دسامبر حالت Expeditions برای معرفی چالش‌هایی جدید، به بازی اضافه خواهند شد.

Control هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.