Menu

داستان Gears 5 بخشی از سه‌گانه جدید نیست، بلکه ادامه یک “حماسه” است

سرانجام Gears 5 بعد از انتظار چند ساله طرفداران منتشر شد و طبق نقدها و نظرات منتقدان و بازیکنان ظاهرا دنباله خوبی برای این سری بوده است. بعد از آنکه ساخت نسخه چهارم به بعد این فرانچایز بر عهده استودیوی Coalition قرار گرفت، بسیاری فکر می‌کردند که آن‌ها هم قصد ساخت یک سه‌گانه دیگر را دارند اما داستان تا هر چقدر که جا داشته باشد ادامه خواهد یافت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، راد فرگوسن به عنوان رئیس استودیوی The Coalition، در مصاحبه‌ای با GamesBeat گفت دوست ندارند به موضوعاتی مثل سه‌گانه فکر کنند و می‌خواهند مسیر جدید این سری را به عنوان یک حماسه نو و ادامه‌دار ببینند و نسخه پنجم بخشی از چشم‌انداز بزرگ‌تر آن‌هاست.

او گفت: "ما سعی داریم تا از فکر سه‌گانه خارج شویم. اکنون کلمه "حماسه" را دوست دارم و ایده ما این است که خودمان را به بخش آغازین، میانه و پایانی محدود نکنیم. قضیه این است که داستان به کجا پیش می‌رود و چه داستان‌هایی می‌توانیم تعریف کنیم. این دقیقا ادامه یک حماسه است.

داشتن مجموعه‌ای از شخصیت‌های جوان بسیار خوب است. این به ما آزادی زیادی در زمینه پیشروی داستان می‌دهد. ما این شخصیت‌های جوان را می‌خواستیم تا در طول زمان آن‌ها را تغییر دهیم. مارکوس و گروه Delta راه خود را داشتند. دنیای اطراف آن‌ها تغییر کرد اما آن‌ها بدون تغییر ماندند. حال می‌بینید که تجربه شخصیت‌هایی مثل JD می‌تواند آن‌ها را تغییر دهد و دگرگون سازد. این همان چیزی است که ما می‌خواستیم و با پیشروی در داستان این اتفاقات خواهد افتاد."

بازی Gears 5 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است.