Menu

کارگردان هنری Gears 5: کنسول Xbox Scarlett برای پردازش Ray Tracing از سخت‌افزار اختصاصی استفاده خواهد کرد

کنسول‌های نسل بعد تا تعطیلات سال آینده روانه بازار خواهند شد ولی تاکنون اطلاعات کمی هر دو کنسولِ Xbox Scarlett و PlayStation 5 منتشر شده است؛ و به نظر می‌رسد Xbox و Microsoft فکری برای این موضوع کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اخیرا کارگردان هنری بازی Gears 5 یعنی "کالین پنتی" در مصاحبه‌ای با وبسایت GameSpot در مورد چیزهای مختلفی صحبت کرده و در بخشی از صحبت‌هایش به سخت‌افزار نسل‌ بعدی Xbox نیز اشاره کرده است. بنابر گفته‌های "پنتی"، کنسول Xbox Scarlett برای پردازش Ray Tracing از سخت‌افزاری اختصاصی استفاده خواهد کرد.

"در حال حاضر هیچ چیزی در مورد سری Gears و ارتباط آن با سخت‌افزار جدید وجود ندارد که بخواهم در مورد آن صحبت کنم ولی خب واقعا در مورد توانایی‌های سخت‌افزار جدید هیجان‌زده هستم. داشتن هسته‌هایی اختصاصی تنها برای Ray Tracing واقعا نکته جالب و هیجان‌انگیزی است. "

شایعاتی پخش شده که PlayStation 5 نیز با استفاده از سخت‌افزار اختصاصی از Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد پس حداقل می‌توان گفت از این نظر 2 کنسول مشابه هم خواهند بود.

"پنتی" در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: "به نظرم تمرکز اصلی ما در نسل بعد برروی نرخ فریم و روان اجرا‌شدن بازی‌ها خواهد بود. "

"این نسل، ما برروی 4K تمرکز داشتیم و با قدرت Xbox One X و اجرای بازی به صورت 4K و قدرت‌مند، مطمئنا نسل بعد شاهد جلوه‌های بصری زیباتر و یشرفته‌تر خواهیم بود. "

کنسول Xbox Scarlett در تعطیلات سال 2020 میلادی همراه با بازی Halo Infinite عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.