Menu

یکی از تریلرهای گیم‌پلی Death Stranding در رویداد Tokyo Game Show به مدت 49 دقیقه طول خواهد کشید- بروزرسانی: ساعت دقیق پخش تریلر مشخص شد

بروزرسانی: پخش تریلر 50 دقیقه‌ای Death Stranding فردا ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

همانطور که پیشتر در اخبار خوانده‌اید، استودیوی Kojima productions دست پر به مراسم Tokyo Game Show می‌آید و قرار است تا 80 دقیقه محتوا از Death Stranding را در این رویداد به نمایش بگذارد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، مرد افسانه‌ای صنعت گیم "هیدئو کوجیما" بر روی توئیتر درباره‌ی TGS و وظایف خود در این مورد گفت:

"در حالیکه مراحل ساخت Death Stranding در حال به پایان رسیدن است، من در حال آماده شدن برای نمایش بازی در TGS هستم و از تیم خود خواسته‌ام تا تریلر گیم‌پلی را یکجا جمع کرده و ادیت(ویرایش) کردن آن را به من بسپارند. هم‌اکنون در حال آماده کردن تریلر روز شنبه هستم. تا زمان مرگم نیز شرایط به همین منوال است(منظور این است که کوجیما قصد دارد تا پایان عمرش به بازی ساختن ادامه دهد)."

پس از گذشت چندین دقیقه، کوجیما در توئیت دیگری اعلام کرد که تریلر گیم‌پلی روز شنبه 49 دقیقه طول خواهد کشید و عکسی نیز از آن منتشر کرد.

دمویی 1 ساعته برای آشنایی کامل با گیم‌پلی Death Stranding کافی می‌باشد و البته این تمام محتوا نیست و 30 دقیقه تریلر دیگر نیز برای رویداد Tokyo Game Show که از تاریخ 21 تا 24 شهریور برگزار می‌شود تایید شده است. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 آبان) به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.