Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ شروع نه چندان قدرتمند NBA 2K20

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، بازی NBA 2K20 موفق شد تا در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی این هفته‌ی بازار بریتانیا قرار گیرد.

موضوع جالب‌توجه این است که NAB 2K20 توانست تا در هفته‌ی نخست انتشار، 3 رتبه بالاتر از نسخه‌ی قبلی قرار گیرد، اما تنها به اندازه‌ی 1/3 بازی NBA 2K19 فروخت.

Spyro Reignited Trilogy پس از مدت‌ها به چارت بازگشته و در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است. دلیل این بازگشت نیز عرضه‌ی نسخه‌ی سوئیچ بازی بود که 92 درصد کل فروشش را تشکیل داد.

هفته‌ی قبل، چهار بازی جدید موفق شدند تا در بین 5 رتبه‌ی نخست قرار گیرند که در رتبه‌ی اول Astral Chain، در رتبه‌ی دوم Wreckfest، در رتبه‌ی سوم Man of Medan و در رتبه‌ی چهارم Control قرار داشت.

سه عدد از این عناوین با افت فروش شدیدی در هفته‌ی دوم روبه‌رو شدند. Astral Chain با تجربه‌ی کاهش فروشی معادل 73 درصد نسبت به هفته‌ی گذشته به رتبه‌ی 11ام سقوط کرد. Wreckfest با 70 درصد افت فروش و Control با 76 درصد افت فروش به ترتیب جایگاه‌های 10ام و 14ام را به خود اختصاص دادند.

البته اوصاع برای Man of Medan بهتر است و اولین اپیزود مجموعه‌ی The Dark Pictures افت فروشی 53 درصدی را به خود دیده و در جایگاه سوم قرار گرفت.

بازی Catherine: Full Body کار خود را به کسب رتبه‌ی 9ام آغاز کرد و بسته‌ی الحاقی بازی Monster Hunter World یعنی Iceborne نیز به کسب جایگاه 20 بسنده کرد. لیست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 7 سپتامبر را در زیر مشاهده می‌کنید.

عنوان این هفته هفته‌ی گذشته
NBA 2K20 1 ورودی جدید
Spyro Reignited Trilogy 2 بازگشت به جدول
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan 3 3
Mario Kart 8: Deluxe 4 5
Crash Team Racing: Nitro-Fueled 5 6
Marvel's Spider-Man 6 8
Super Mario Maker 2 7 7
FIFA 19 8 11
Catherine: Full Body 9 ورودی جدید
Wreckfest 10 2