Menu

آیا حاضرید همه چیز را برای آن‌ها که دوست‌شان دارید فدا کنید؟

اینجا با احساسات و عواطف متضادی چون: عشق و امید، نفرت و خشم، تردید و اضطراب سرکار داریم و در نهایت فداکاری‌هایی که حاضریم در قبال آنها که زندگی‌شان برایمان مهم است انجام دهیم.

زمانی که نیروهای اهریمنی «فساد» به سرزمین «رئا» سرازیر می‌شوند، «نگهبانان کوهستان» باید برای مقابله با خصمی کهن با یکدیگرمتحد شوند. اما… این قصه‌‌، قصه‌ی نجات جهان نیست. قصه‌‌ای است درباره‌ی در کنار هم قرار گرفتن، و در شرایط دشوار به یاری یکدیگر رفتن؛ قصه‌ای است برای آنها که معنای ترس، تردید، و توامان ندای وجدان و وظیفه‌ را می‌شناسند.

«فرزندان مورتا» داستان قهرمانانی است واقعی، که با فائق آمدن بر ترس‌ها، تردید‌ها، و در نهایت خشم خود، در بزنگاهی تاریخی در برابر نیرو‌هایی اهریمنی قد علم می‌کنند.

همه چیز از خانواده شروع می‌شودداستان «فرزندان مورتا» در سرزمینی خیالی به نام «رئا» رخ می‌دهد، ولی وقایع آن از آنچه که انتظار داریم به زندگی روزمره‌ ما نزدیک‌تر است. وقایعی که تداعی‌گر عواطف، احساسات و ارزش‌هایی است که به خوبی با آنها آشنا هستیم: عشق و امید، نفرت و خشم، تردید و اضطراب، و در نهایت فداکاری‌هایی که حاضریم در قبال آنها که زندگی‌شان برایمان مهم است انجام دهیم.
با ماجراهای خانواده‌ای از قهرمانان کوچک و بزرگ همراه شوید: زمانی که نیروهای اهریمنی «فساد» به سرزمین «رئا» سرازیر می‌شوند، «نگهبانان کوهستان» باید برای مقابله با خصمی کهن با یکدیگرمتحد شوند. اما… این قصه‌‌، قصه‌ی نجات جهان نیست. قصه‌‌ای است درباره‌ی در کنار هم قرار گرفتن، و در شرایط دشوار به یاری یکدیگر رفتن؛ قصه‌ای است برای آنها که معنای ترس، تردید، و توامان ندای وجدان و وظیفه‌ را می‌شناسند. «فرزندان مورتا» داستان قهرمانانی است واقعی، که با فائق آمدن بر ترس‌ها، تردید‌ها، و در نهایت خشم خود، در بزنگاهی تاریخی در برابر نیرو‌هایی اهریمنی قد علم می‌کنند.

** ویژگی‌ها **

— خانواده‌ی هم‌بسته
برگسون‌ها از هر خطری استقبال می‌کنند: با بازی کردن با جان، لیندا، مارک، کوین، جویی و لوسی علاوه بر تجربه کردن مهارت‌های متفاوت آنها، شاهد احساسات ‌شان، نگرانی‌هایشان و همینطور تلاش‌‌هایشان برای کمک به یکدیگر باشید؛ و در نهایت رشد و پیشرفت یک خانواده را از نزدیک تجربه کنید.
— استعداد‌های ذاتی
هر یک از اعضای خانواده داری پیشینه‌ و مهارت رزمی منحصر به خود هستند. در واقع همین ویژگی‌های متنوع است که از آنها نگهبانانی توانمند ساخته است. برخی ممکن است مبارزه با شمشیر و پتک، و در واقع در هم دریدن و کوبیدن دشمنان را به استفاده از تیر و کمان ترجیح دهند؛ همانطور که برخی ممکن است علاقه‌ی بیشتری به جنگیدن بدون سلاح و با دست خالی داشته باشند تا جادو جاری کردن و به آتش کشیدن اهریمنان. مهارت‌های رزمی برگسون‌ها را کشف کنید، و بر استفاده از آنها مسلط شوید تا از بازی کردن با آنها لذت ببرید.
— خرد اجدادی
مادربزرگ مارگارت و عمو بن، منبع خرد و دانشی از نسل‌های گذشته برگسون‌ها هستند که شما را در رویارویی با «فساد» یاری خواهند کرد. می‌توانید به دانش آنها درباره‌ی راه و روش «رئا» اعتماد کنید. از مهارت‌های آنها برای ارتقای ادوات رزمی برگسون‌ها و همینطور بهره‌گیری از نیر‌و‌های رئا استفاده کنید. مطمئن شوید که از خرد اجدادی‌تان به درستی استفاده می‌کنید.
— کوهستان مرموز
برای ساکنان «رئا» کوهستان مرموز به همراه کوه سر بر افلاک برده‌ی «مورتا» پر از تاریخ، راز و رمز‌، و حکایت‌های شگفت‌انگیز و بعضن ترسانکی است که بیشتر در افسانه‌ها و اسطوره‌ها آمده است. با وارد شدن به کوهستان پرده از راز‌های «کوه مورتا» بردارد تا با افسانه‌ها همراه شوید.
— جهان همواره در حال تغییر
به جز «جنگل مقدس» که «زیارتگاه رئا» در آن واقع شده است، و در واقع سرزمین اجدادی برگسون‌ها است تمامی جهان بواسطه‌ی هجوم «فساد» همواره در حال تغییر است. از این رو هیچگاه در یک مکان نخواهید بود؛ همانطور که هیچگاه به یک روش نخواهید جنگید. با چنین خصیصه‌ای هر بار بازی کردن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای شما تضمین کند.
— گرافیک خاص و تاثیر گذار
ترکیب گرافیک پیکسلی دستی و انیمیشن‌های فریم به فریم پرجزییات، به همراه شگرد‌های نورپردازی مدرن به جهان پر خطر و توامان زیبای «فرزندان مورتا» رنگ و جلایی تاثیرگذار داده‌ است، که کمتر بازی پیکسلی‌‌ای (Retro) می‌تواند با آن برابری کند.

هم‌اکنون و همزمان با عرضه‌ی بین‌المللی، بازی فرزندان مورتا (‌Children of Morta) روی هیولا منتشر شده و قابل دسترسی است.قیمت بین‌المللی این بازی ۲۲ دلار است و این درحالی است که با هماهنگی انجام شده با ناشر بازی، کاربران ایرانی می‌تونن با قیمتی چند برابر پایین‌تر این بازی را به صورت قانونی از هیولا تهیه کنند.