Menu

تماشا کنید: تریلری جذاب از بازی FIFA 20 با حضور بازیکنانی نظیر رحیم استرلینگ، ژائو فلیکس و کاکا

در سال‌های گذشته EA همواره به صورت تدریجی با انتشار تصاویر و پست‌هایی مختلف از بهترین بازیکنان FIFA رونمایی می‌کرده ولی به نظر می‌رسد که امسال رویکرد آن‌ها متفاوت خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، شرکت EA ساعاتی پیش با انتشار تریلر The Bunker اعلام کرد که در روز دوشنبه یعنی فردا از لیست 100 بازیکن برتر FIFA 20 رونمایی خواهد کرد. در این تریلر منتشرشده شاهد حضور ستارگان دنیای امروز فوتبال یعنی ژائو فلیکس و رحیم استرلینگ و هم‌چنین ستارگان سال‌های نه چندان دور نظیر ریو فردیناند و کاکا هستیم.

در حالی که هنوز به صورت دقیق از آمار و امتیازهای بازیکنان در FIFA 20 مطلع نیستیم ولی می‌دانیم که چه کسانی در لیست 100 بازیکن برتر قرار دارند. از همین الان حضور سوپراستارهایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار قطعی است و خب مطمئنا افرادی جدید نیز به این لیست اضافه خواهند شد. از جمله بازیکنان جدید این لیست می‌توان به دوناروما اشاره کرد و خب مطمئنا با اضافه‌شدن بازیکنان جدید شاهد خروج افرادی نظیر گرث بیل و مسوت اوزیل که در چند وقت اخیر عملکرد درخشانی نداشته‌اند، خواهیم بود.

اگر به دنبال بهترین باشگاه‌ها از این نظر هستید نیز بد نیست بدانید که رئال مادرید با داشتن 12 بازیکن در لیست 100 بازیکن برتر صدرنشین این لیست است و پس از آن 2 باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی با 10 بازیکن قرار دارند. یوونتوس (که به خاطر قراردادهای تجاری و حق استفاده با نام Piemonte Calcio در بازی حضور دارد) در کنار پاری‌سن‌ژرمن با داشتن 5 بازیکن باشگاه‌های بعدیِ این لیست هستند.

در میان تیم‌های ملی نیز برزیل و اسپانیا هرکدام با داشتن 15 نماینده قدرت‌مندترین‌ها بوده و پس از آن‌ها فرانسه با 11 بازیکن قرار دارد.

در زیر می‌توانید این تریلر جالب و تماشایی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفجه

بازی FIFA 20 در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) برروی کنسول‌های Xbox One ،PlayStation 4 و Nintendo Switch و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.