Menu

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Marvel’s Avengers با محوریت شخصیت Hulk

ساعاتی پیش Square Enix تریلری جدید از بازی Marvel’s Avengers را که برروی شخصیت Hulk با صداپیشگی "تروی بیکر" تمرکز دارد، منتشر کرد.

همان‌طور که می‌دانید از زمان انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Marvel’s Avengers در طول Gamescom 2019، استودیو Crystal Dynamics و Square Enix اقدام به انتشار تیزرهایی کوتاه برای معرفی هر شخصیت کرده‌اند. چندی پیش نمایشی کوتاه با محوریت Captain America منتشر شد و هم‌اکنون نوبت به Hulk رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در این ویدئوی کوتاه ما با بخشی از شخصیت و پیشینه Hulk آشنا می‌شویم. هم‌چنین شاهد تصاویری از یکی از کاستوم‌های بازی که براساس لباس Grey Hulk طراحی شده هستیم. به گفته‌‌ی "تروی بیکر"، صداپیشه شخصیت "بروس بنر"، در Marvel’s Avengers نسخه‌ای جدید و متفاوت از این قهرمان را خواهیم دید و "درگیری‌های درونی وی و رابطه‌اش با دیگر شخصیت‌ها" بخشی مهم از داستان را شکل خواهد داد.

زمانی که "بروس بنر" به Hulk تبدیل می‌شود، صداپیشه‌اش نیز تغییر کرده و این وظیفه برعهده "دارین دِپائول" قرار می‌گیرد. وی اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرد که از بازی‌کردن در نقش چنین شخصیت‌ فیزیکی و قدرت‌مندی لذت برده چرا که "می توانسته در استودیو به اطراف دویده همه‌ چیز را خراب کند!"

در ادامه می‌توانید این ویدئوی کوتاه را تماشا نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 15 می (26 اردیبهشت 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.