Menu

هیدئو کوجیما: هم‌ اکنون حتی من هم کاملا متوجه Death Stranding نمی‌شوم

"هیدئو کوجیما" و تیم همراهش در استودیو Kojima Productions اکنون در مراحل پایانی Death Stranding، اولین عنوانی که این توسعه‌دهنده پس از جدایی از Konami توسعه داده، قرار دارند.

از همین رو به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، "کوجیما" اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت Financial Times گفته که در حال حاضر حتی او نیز به صورت کامل Death Stranding را درک نمی‌کند؛ چرا که این بازی چیزیست که وی تا به حال کاری شبیه به آن را انجام نداده و از همین رو ریسک بسیار بززگی نیز هست.

"Death Stranding … هم اکنون حتی من هم کاملا متوجه بازی نشده و آن را کامل درک نمی‌کنم! جهان بازی و گیم‌پلی آن کاملا جدید هستند و خب این وظیفه من است که ژانری جدید خلق کنم تا زمانی که مردم آن را بازی کرده، سورپرایز شده و تجربه‌ای جدید داشته باشند. البته طبیعتا این کار ریسک بسیار بزرگی است … "

بعد از این "کوجیما"، خالق سری Metal Gear Solid، توضیح داد که طراحیِ بازی برای او فرآیندی جامع بوده و تمامی جنبه‌های بازی از داستان و گرافیک تا صداگذاری را شامل می‌شود.

"حالا با اینکه من استودیوی خودم را دارم ولی باز هم می‌خواهم کارها را همانند قبل انجام دهم. طراحیِ بازی برای من فرآیندی جامع و کلی است که شامل کارکردن برروی طرح‌ها، داستان‌ها، مفاهیم اولیه، گرافیک و صدا می‌شود. معنای واقعیِ طراحی بازی چنین چیزی است. برای مثال شاید زمانی که یک فرد رفتار خاصی دارد، آن را جالب جلوه دهیم ولی هنگامی که وی مشغول به انجام کاری منحصر‌به‌فرد است، آن را حذف کنیم. چیزی همانند استفاده از ویولن تا طبل در کارتون "تام و جری"؛ جایی که با توجه به موقعیت و برای ایجاد فضای مورد نظر، از ساز‌های مختلفی استفاده می‌شود! "

"زمانی که بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه وارد این صنعت شدم، قانع‌کردن بقیه به چیزی که می‌خواهم بسازم واقعا سخت بود."

"در آن زمان مردم عادی سراغ کارکردن در شرکت‌های بازی‌سازی نمی‌رفتند. در آن موقع با خودم فکر می‌کردم که ریسک بزرگی را پذیرفته‌ام و شاید موفق نشوم ولی تکنولوژی سریع‌تر از آن چه که انتظارش را داشتم، پیشرفت کرد. "

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برروی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. هم‌چنین این بازی به زودی در رویداد Tokyo Game Show نمایش‌هایی جدید خواهد داشت که طبق اخبار منتشرشده مجموع آن‌ها تا 80 دقیقه طول خواهد کشید!

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.