Menu

در پایان ماهِ میلادی نمایش جدیدی از بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare منتشر خواهد شد، حالت Spec Ops در اکتبر رونمایی می‌شود

توسعه‌دهنده عنوان مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare یعنی استودیو Infinity Ward امروز موعد رونمایی‌های بعدی این بازی را اعلام کرد.

حساب رسمی Call of Duty در Twitter امروز جزئیات جالبی از موعد رونمایی‌های آینده Modern Warfare را منتشر کرد. Infinity Ward تاریخ دقیق انتشار اطلاعات جدید این بازی را مشخص نکرده اما توییت‌های این تیم حداقل تایید می‌کند که چیزی تا انتشار جزئیات جدید این بازی هیجان‌انگیز باقی نمانده است.

رونمایی از جزئیات جدید Modern Warfare از تاریخ 16 سپتامبر (دوشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۸) با انتشار اطلاعاتی از پشتیبانی این عنوان از قابلیت بازی میان پلتفرمی آغاز می‌شود. پیش از این در مصاحبه‌ها به جزئیات این قابلیت پرداخته شده بنابراین Infinity Ward احتمالا همه این اطلاعات را در قالب یک مقاله واحد منتشر خواهد کرد.

رونمایی بعدی Modern Warfare که بر روی بخش داستانی این بازی تمرکز دارد، در هفته پایانی سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. تاکنون بجز تریلر معرفی، نمایش دیگری از بخش داستانی این بازی منتشر نشده است. هنوز مشخص نیست که در این رونمایی قرار است تریلر دیگری از بخش داستانی منتشر شود یا چیزی هیجان‌انگیزتر مانند یک نمایش مفصل از گیم‌پلی.

در هفته‌ای که هفتم اکتبر (دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸) آغاز می‌شود نیز بالاخره شاهد رونمایی از حالت همکاری محور Modern Warfare یعنی Spec Ops خواهیم بود. Spec Ops حتی از بخش داستانی نیز مرموزتر است و چیزی در مورد آن نمی‌دانیم.

در پایان ماهِ میلادی نمایش جدیدی از بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare  منتشر خواهد شد، حالت Spec Ops در اکتبر رونمایی می‌شود

در پایان لازم است اشاره شود که Modern Warfare پیش از انتشار میزبان چند مرحله تست بتا نیز خواهد بود. تاریخ برگزاری بتای Call of Duty: Modern Warfare به شرح زیر می‌باشد.

• 12 تا 13 سپتامبر (پنج‌شنبه، ۲۱ شهریور تا ۲۲ شهریور) بتای اختصاصی برای افرادی که نسخه PS4 را پیش خرید کرده‌اند.

• 14 تا 16 سپتامبر (شنبه، ۲۳ شهریور تا ۲۵ شهریور) بتای عمومی بر روی PS4

• 19 تا 20 سپتامبر (پنج‌شنبه، ۲۸ شهریور تا ۲۹ شهریور) بتای اختصاصی با قابلیت پشتیبانی از بازی میان پلتفرمی برای افرادی که نسخه PC و Xbox One را پیش خرید کرده‌اند و بتای عمومی بر روی PS4

• 21 تا 23 سپتامبر (شنبه، ۳۰ شهریور تا ۱ مهر) بتای عمومی با قابلیت پشتیبانی از بازی میان پلتفرمی بر روی سه پلتفرم PC ،Xbox One و PS4

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.