Menu

جزئیاتی از پروژه‌های در دست ساخت BioWare: یک تیم بزرگ بر روی مراحل پیش تولید Dragon Age 4 کار می‌کند، چندین پروژه مخفی بزرگ در دست ساخت قرار دارد

استودیو BioWare امروز با انتشار یک بیانیه توضیحاتی را در مورد وضعیت فعلی پروژه‌های در دست ساخت خود ارائه داد. در این بیانیه در مورد آینده Anthem و بسته الحاقی جدید Star Wars: The Old Republic توضیح داده شده و اشاره کوچکی هم به Dragon Age بعدی شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، مدیر کل BioWare آقای کیسی هادسون به تازگی در BioWare Blog در مورد وضعیت فعلی پروژه‌های متعدد استودیو توضیحاتی را ارائه داده است. هادسون صحبت‌های خود را با اشاره به Anthem Cataclysm شروع کرده است، به نظر می‌رسد که این اکشن نقش آفرینی چندنفره کلان بالاخره بعد از انتقادهای فراوان طرفداران توانسته با جدیدترین بروزرسان خود، نظر مثبت آنها را جلب کند.

"ارائه پیشرفت‌های اساسی‌تر را در دستور کار داریم اما تحقق این هدف زمان‌بر خواهد بود. تیم سازنده در عین اینکه بر روی چشم انداز بلند مدت بازی کار می‌کند، همچنین به بروزرسانی امکانات بازی و ارائه محتوای بیشتر نیز ادامه خواهد داد. به Anthem باور دارم و دوست دارم تا سال‌های سال شاهد پیشرفت، تکامل و شکوفا شدن دنیای آن باشیم."

هادسون در ادامه سری به دفتر BioWare در شهر آستین، تگزاس زد و به برنامه این استودیو برای ارائه افزونه جدید Star Wars: The Old Republic تحت عنوان Onslaught اشاره کرد. به گفته هادسون BioWare Austin هم اکنون سخت درگیر توسعه این افزونه است.

"اشتیاق و هیجان تیم برای کار بر روی SWTOR را دوست دارم. نزدیک به هشت سال از عرضه اولیه این بازی می‌گذرد و آنها همچنان تلاش می‌کنند که با ارائه بروزرسان‌های بلندپروازانه، به تعهد بلند مدت خود به این بازی پایبند باشند."

هادسون در پایان صحبت‌های خود، به سری محبوب Dragon Age نیز اشاره کرد تا طرفداران این عنوان را نیز امیدوار کرده باشد. به گفته هادسون هم اکنون یک تیم بزرگ بر روی مراحل پیش تولید Dragon Age بعدی کار می‌کند.

هادسون همچنین به چندین پروژه مهم دیگر نیز اشاره کرد که در مراحل مختلفی از ساخت قرار دارند. مدیر BioWare از تاسیس یک دفتر جدید در ادمونتون هم خبر داد و مخاطبان را به صفحه فرصت‌های شغلی مورد نیاز این شعبه فرا خواند.