Menu

دنیای Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از دنیای قسمت اول خواهد بود

مدیر ارشد فناوری استودیو Techland آقای پاول روحلر در مصاحبه با NVIDIA اعلام کرد که Dying Light 2 چهار بار بزرگ‌تر از عنوان قبلی خود خواهد بود. بر اساس ادعای پاول، ساخت چنین دنیای عظیمی به لطف تکنولوژی جدید Techland ممکن شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، بازی همچنین از یک سیستم انیمیشنی جدید و جلوه‌های رهگیری پرتوِ در صحنه استفاده می‌کند. سیستم استریم جدیدی نیز برای Dying Light 2 ساخته شده و این اکشن ماجراجویی جهان آزاد دارای رابط کاربری جدیدی نیز خواهد بود. به لطف سیستم جدید طراحی مراحل در Dying Light 2، انتخاب‌های بازیکنان در هر مرحله عواقب خاصی را در پی خواهد داشت.

متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی از جلوه‌های رهگیری پرتو عنوان Dying Light 2 منتشر نشده است. در این رابطه تاکنون تنها یک تصویر مقایسه‌ای منتشر شده که بهبود چشمگیر سیستم نورپردازی در حالت RTX فعال را نشان می‌دهد. این مقایسه تصویری را در ادامه مشاهده می‌کنید.

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/zuga_dying-light-2-rtx-off.jpg

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/fien_dying-light-2-rtx-on.jpg

Dying Light 2 با استفاده از موتور بازی‌سازی داخلی استودیو Techland یعنی C-Engine ساخته می‌شود. بر اساس اعلام تیم سازنده، این موتور بازی‌سازی برای ساخت بازی‌های اکشن ماجراجویی جهان آزاد و اکشن نقش آفرینی کاملا ایده آل است. هدف Dying Light 2 به تصویر در آوردن چشم اندازی پسا آخرالزمانی از قرون تاریکی مدرن است.

Dying Light 2 بهار 2020 عرضه خواهد شد.