Menu

شایعه: تاریخ انتشار بازی Elden Ring توسط خرده‌فروشی Target مشخص شد

همان‌طور که می‌دانید Elden Ring، جدیدترین ساخته استودیو From Software که سه‌گانه Dark Souls و Bloodborne را در کارنامه دارد، چند ماه پیش در رویداد E3 2019 معرفی شد. از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیاری از بازی منتشرنشده ولی می‌دانیم که خالق سری کتاب‌های "نغمه آتش و یخ" یعنی "جورج آرآر مارتین" با مغز متفکر استودیو From Software یعنی "هیدتاکا میازاکی" در ساخت این بازی همکاری دارد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی خرده‌فروشیِ بزرگ Target بازی Elden Ring را برای عرضه در اوایل تابستان سال 2020 یعنی 10 تیر 1399 لیست کرده است. From Software و Bandai Namco هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی مشخص نکرده‌اند ولی زمان اعلام‌شده توسط Target تقریبا معتبر به نظر می‌رسد.

اول از همه اینکه 10 تیر (30 ژوئن) مصادف با سه‌شنبه بوده و معمولا خرده‌فروشی‌ها از این روز برای قراردادن تاریخ‌های کلی یا Placeholder (زمانی که یک خرده‌فروشی تاریخی را به صورت کلی برای عرضه بازی مشخص می‌کند تا نشان دهد بازی حداکثر تا آن زمان منتشر خواهد شد) استفاده نمی‌کنند؛ و دوم اینکه Target در چند وقت اخیر زمان انتشار عناوین دیگری را نیز لو داده است پس احتمال اینکه Elden Ring نیز در تاریخ ذکرشده منتشر شود، وجود دارد.

باید صبر کرد و دید که در آینده چه اطلاعاتی منتشر خواهد شد ولی مطمئنا همان‌طور که می‌دانید، تا زمانی که From Software یا Bandai Namco به صورت رسمی چیزی را رد یا تایید نکنند، نمی‌توان در مورد این تاریخ مطمئن بود.

بازی Elden Ring در تاریخی نامعلوم برروی کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.