Menu

بازی Lego Star Wars Battles معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Lego Star Wars معرفی شد که LEGO Star Wars Battles نام دارد. شرکت Warner Bros با هدف در کنار هم قرار دادن شخصیت‌ها و ویژگی‌های دوره‌های مختلف Star Wars از این بازی رونمایی کرد.

این بازی در سال 2020 برای دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد و شامل نبردهای PvP خواهد بود. طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، بازی مکانیک‌های Tower Defence را با ویژگی‌های کلاسیک Star Wars مثل استفاده از قدرت‌های Force و همچنین شخصیت‌ها و وسایل نقلیه مختف، ترکیب می‌کند.

LEGO Star Wars Battles شامل محتوای تمامی 9 فیلم اصلی و همچنین دیگر فیلم‌های فرعی مثل Rogue One یا سریال The Clone Wars خواهد بود. Luke Skywalker، Darth Vader، Rey و Boba Fett تنها چند شخصیتی هستند که فعلا حضورشان تایید شده است. بازیکنان باید این کرکترها را جمع‌آوری کرده تا بعدا در نبردهایشان از آن‌ها بهره ببرند.

این تنها بازی‌ای نیست که از سری LEGO Star Wars قرار است شاهد آن باشیم. LEGO Star Wars: The Skywalke Saga نیز قبلا معرفی شده و در سال 2020 عرضه خواهد شد. همچنین بازی Star Wars Jedi: The Fallen Order نیز این پاییز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را از وبسایت این بازی نیز مشاهده کنید. در پایان نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.