Menu

گزارش: آیکان‌های جدید اضافه شده به FIFA 20 و کارت‌های مختلف آن‌ها معرفی شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dexerto، آیکان‌ها(Icon) در میان بهترین بازیکنان بخش Ultimate Team مجموعه‌ی FIFA قرار می‌گیرند. امسال نیز کارت‌های چندین اسطوره‌ی قوتبال به FIFA 20 اضافه شده‌اند که در ادامه به معرفی این آیکان‌ها و ریتینگ آن‌ها می‌پردازیم.

آیکان‌های FIFA بسیار گران‌قیمت می‌باشند و دلیل این موضوع نیز ریتینگ فوق‌العاده‌ی آن‌ها در مقایسه با بازیکنان معمولی می‌باشد. با ورود بازیکنانی نظیر زیدان و رونالد کومان، بازیکنان برای تجربه‌ی بخش Ultimate Team بازی FIFA 20 به شدت هیجان‌زده هستند. در لیست زیر، بازیکنانی که به عنوان آیکان‌های جدید FIFA 20 معرفی شده‌اند را به همراه کارت‌های مختلف آن‌ها مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است که در لیست زیر، کارت‌های پایه(Base)، میانه(Middle) و ممتاز(Prime) به صورت رسمی توسط EA معرفی شده‌اند و کارت‌های Prime Icon Moment نیز در آینده رونمایی خواهند شد.

زین‌الدین زیدان(Zinedine Zidane): اسطوره‌ی فرانسوری رئال مادرید و یووتوس؛ کمپانی EA یک ویدئوی معرفی نیز برای قهرمان جهان تدارک دیده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

پپ گوآردیولا(Pep Guardiola): هافبک دفاعی محبوب اسپانیایی که به افتخارات فراوانی با تیم بارسلونا به عنوان بازیکن و مربی دست یافت.

رونالد کومان"(Ronald Koeman): گلزن‌ترین مدافع تاریخ فوتبال با 253 گل. اسطوره‌ی باشگاه‌های بارسلونا و آژاکس هم‌اکنون هدایت تیم ملی هلند را بر عهده دارد.

مایکل اسین(Michael Essien): هافبک دفاعی غنایی. اسطوره‌ی باشگاه چلسی که با این تیم لندنی موفق به کسب 2 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و 1 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد.

جانلوکا زامبروتا(Gianluca Zambrotta): مدافعی که سابقه‌ی بازی در تیم‌های باشگاهی میلان، یوونتوس و بارسلونا را دارد. زامبروتا با تیم ملی ایتالیا نوانست قهرمان جام جهانی 2006 شود.

کنی دالگلیش(Kenny Dalglish): مهاجمی اسکاتلندی که بین سال‌های 1985 تا 1991 در باشگاه لیورپول بازی می‌کرد. دالگلیش بیشترین تعداد بازی ملی را برای اسکاتلند با ۱۰۲ بازی انجام داده و با ۳۰ گل زده بیشترین گل را برای تیم ملی اسکاتلند به ثمر رسانده‌است.

جان بارنز(John Barnes): این بازیکن 79 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داد و در جام‌های جهانی 1986 و 1990 نیز به میدان رفت. بارنز برای باشگاه‌های لیورپول و نیوکاسل توپ میزد.

ایان رایت(Ian Wright): مهاجم انگلیسی که موفق شد در فصل 1997-1998 با باشگاه آرسنال قهرمان لیگ برتر شود. رایت در طول 581 بازی در لیگ برتر انگلستان، موفق شد 387 گل به ثمر برساند.

ایان راش(Ian Rush): مهاجمی ولزی که بین سال‌های ۱۹۸۰–۱۹۸۷ و ۱۹۸۸–۱۹۹۶ میلادی در باشگاه لیورپول به عنوان مهاجم فعالیت می‌کرده‌ است. وی در این سال‌ها با به ثمر رساندن ۳۴۶ گل ملقب به بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول شد.

هوگو سانچز(Hugo Sanchez): یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ باشگاه رئال مادرید که موفق شد پنج قهرمانی پیاپی لالیگا (بین ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۰) ، جام یوفا (۱۹۸۶) ، کوپا دل ری (۱۹۸۹) و دو سوپرجام اسپانیا (۱۹۸۸ و ۱۹۹۰) را در این تیم کسب کند.

مانه گرینچا(Mane Garrincha): قهرمانی با برزیل در جام‌های جهانی 1958 و 1962 در کارنامه‌ی این وینگر دیده می‌شود. کفش طلا و توپ طلای جام جهانی 1962 نیز از افتخارات فردی این بازیکن محسوب می‌شود.

دیدیه دروگبا(Didier Drogba): قهرمانی لیگ برتر در فصل‌های 2004-2005، 2005-2006، 2009-2010، 2014-2015 و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011-2012 با باشگاه چلسی از افتخارات بزرگ این مهاجم ساحل عاجی می‌باشد.

کارلوس آلبرتو(Carlos Alberto): قهرمانی در جام جهانی 1970 با برزیل از افتخارات این مدافع است.

آندرا پیرلو(Andrea Pirlo): این هافبک دفاعی خلاق سابقه‌ی قهرمانی در جام جهانی 2006 با تیم ایتالیا را در کارنامه دارد. معمار فوتبال، در تیم‌های باشگاهی آث میلان و یوونتوس نیز توپ زده است.