Menu

CD Projekt Red رسما تائید کرد: Cyberpunk 2077 بخش چند نفره خواهد داشت

استودیوی CD Projekt Red مدتی پیش رسما تائید کرد که بازی Cyberpunk 2077 بعد از انتشار خود از طریق به‌روز رسانی‌ها بخش چند نفره دریافت خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم، پیش از این تائید شده بود که Cyberpunk 2077 در زمان انتشار خود شامل بخش چند نفره نخواهد بود، مدتی پیش نیز CD Projekt Red اعلام کرد که احتمال عدم وجود بخش چند نفره‌ در این بازی مورد انتظار وجود دارد. اما اکنون همه چیز از طریق توئیتر رسمی این شرکت تائید شده است.

CD Projekt Red در توئیتر خود اعلام کرد: "تا الان ما تنها گفته بودیم که بخش چند نفره‌ی این بازی در حالت R&D (تحقیق و بررسی) به سر می‌برد. اما اکنون که به انتشار حالت تکنفره‌ی Cyberpunk 2077 نزدیک شده‌ایم، دوست داریم که تائید کنیم در حال ساخت بخش چند نفره‌ی آن نیز هستیم. اگر که شما فکر می‌کنید می‌توانید در توسعه‌ی این بخش با همکاری داشته باشید، می‌توانید به آگهی‌های شغلی ما مراجعه کنید.

برنامه‌ی ما این است که ابتدا Cyberpunk 2077 را منتشر کنیم. سپس چند بسته‌ی الحاقی رایگان برای این بازی در دسترس قرار می‌گیرد که محتویاتی به بخش تکنفره‌ی آن اضافه می‌کند. بعد از اینکه کار ما در این بخش تمام شد، ما شما را به تجربه‌ی بخش چند نفره‌ی این بازی دعوت می‌کنیم."

نظر شما در این رابطه چیست؟