Menu

شرکت Konami در حال توسعه یک بازی جدید و AAA از یک IP شناخته‌شده است؛ خبری از Metal Gear Solid یا Silent Hill نخواهد بود

براساس اخبار منتشرشده ناشر Metal Gear Solid یعنی Konami یک پروژه معرفی‌نشده و کنسولی جدید در دست ساخت دارد؛ پروژه‌ای که براساس یک IP "محبوب و شناخته‌شده" است؛ اما این بازی Metal Gear Solid یا Silent Hill نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، اخیرا مدیر شعبه اروپایِ شرکت Konami یعنی "ماسامی ساسو" در مصاحبه‌ای با وبسایت GameIndustry.biz، پس از موفقیت‌های Konami در زمینه بازی‌های موبایل و آرکید در مورد برنامه‌های آینده این ناشر پیرامون عناوین کنسولی و AAA صحبت کرده است.

همان‌طور که می‌دانید Konami در این نسل فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و تقریبا ساکت بوده است. این ناشر ژاپنی در چند سال گذشته به جز بازی سالیانه خود یعنی سری Pro Evolution Soccer تنها چندین بازی دیگر نظیر Metal Gear Sold V و اسپین‌آف‌هایش، Super Bomberman R و Yu-Gi-Oh را برای کنسول منتشر کرده است. با این وجود، وضعیت مالی Konami برای 5امین سال متوالی به لطف سری PES و بازی‌های موبایل، با رشد همراه بوده و سود آن‌ها افزایش داشته است.

ولی Konami کنسول‌ها و بازار بزرگ آن‌ها را فراموش نکرده است:

"حتی با وجود عرضه‌ی پلتفرم‌های جدید، ما براین باوریم که بازی‌های پیشرفته و کنسولی بسیار مهم هستند. ما خود را برای پیاده‌سازیِ ایده‌های خلاقانه و مطابق با تکنولوژی در بازی‌های کنسولی به چالش کشیده و با اینکه از آن‌ها در دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده می‌کنیم، هم‌چنان به تلاش برای ساخت بازی‌های کنسول‌محور ادامه خواهیم داد. ما هم‌چنین می‌خواهیم باور عمومی پیرامون Konami و هم‌چنین نمونه کارهای خود را افزایش دهیم؛ علاوه برعناوینی نظیر سری PES و Yu-Gi-Oh که برروی چندین و چند پلتفرم در دسترس هستند، قصد داریم تا در آینده‌ی نزدیک برروی پروژه‌هایی براساس IPهای محبوب و شناخته‌شده نیز کار کنیم. "

"ساخت IPها و ایده‌هایی که با هر عصر و دوره همخوانی داشته باشند، بخشی از میراث Konami است و ما باور داریم که روحیه‌ی ما یکی از دلایل موفقیت Konami در بازار بازی‌های موبایل است. علاوه بر داشتن دانش و تجربه‌‌ی ‌لازم پیرامون بازی‌های آرکید و PC، یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌توانیم بازی‌های موبایلیِ خوب و باکیفیت بسازیم، تکنولوژی و توانایی‌‌ ما در توسعه بازی‌های کنسول‌محور باکیفیت است. "

نظر شما در رابطه با این صحبت‌ها چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.