Menu

تماشا کنید: 15 دقیقه از گیم‌پلی اکشن و هیجان‌انگیز بخش داستانی Gears 5

هشدار: این ویدئو طبیعتا دارای اسپویل‌هایی از بخش داستانی است پس اگر می‌خواهید هیچ بخشی از داستان بازی برای‌تان لو نرود، بهتر است آن را تماشا نکنید.

دیگر چیزی تا عرضه Gears 5، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های Microsoft در سال 2019 باقی نمانده و با الهام‌گیری از بازی‌هایی نظیر Bioshock Infinite و سری Assassin’s Creed، به نظر می‌رسد Gears 5 سرانجام به تکامل و پیشرفتی که این سری به آن نیاز داشته، دست پیدا کرده است.

از همین رو به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، صفحه رسمی Xbox ویدئویی 15 دقیقه‌‌ای از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشته که شامل شخصیت‌هایی آشنا نظیر "کیت" و "دِل" می‌شود.

این ویدئو صحنه‌هایی از Act 2 بازی را نشان می‌دهد؛‌ جایی که "کیت" و "دل" در تلاشند تا تا در یک روستا به یکی از دوستان قدیمی خود کمک کنند. همان‌طور که حدس می‌زنید، طولی نمی‌کشد که اوضاع از کنترل خارج شده و باید با گروهی از دشمنان مبارزه کنید.

بیش از این چیزی درباره ویدئو نمی‌گوییم و تنها باری دیگر هشدار می‌دهیم که این نمایش شامل اسپویل‌های داستانی بوده و اگر نمی‌خواهید هیچ بخشی از بازی برای‌تان لو برود، بهتر است آن را تماشا نکنید. در غیر این صورت، در زیر می‌توانید به تماشای این گیم‌پلی 15 دقیقه‌ای از Act 2 بازی بنشینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate 4 روز زودتر به نسخه ویژه دسترسی داشته و از هم‌اکنون نیز می‌توانند آن را برروی کنسول خود دانلود کنند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.