Menu

تماشا کنید: 11 دقیقه از گیم‌پلی مهیج بازی آنلاین و رنگارنگ Bleeding Edge

همان‌طور که می‌دانید چند ماه پیش Microsoft در رویداد E3 2019 از بازی جدید استودیو Ninja Theory به نام Bleeding Edge رونمایی کرد. این بازی در رویداد Gamescom 2019 نیز قابل بازی بوده و از همین رو نمایشی از دموی گیم‌پلی آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ را مشاهده نمایید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این بازی هنور در مراحل آلفا قرار دارد و از همین رو نمی‌توان به این ویدئوی گیم‌پلی به چشم نسخه نهایی بازی نگاه کرد.

Bleeding Edge یک بازی آنلاین 4 در مقابل 4 با شخصیت‌هایی با توانایی‌ها و قدرت‌های مختلف است که بازیکنان را در دنیایی جالب و رنگارنگ در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. در این نمایش شاهد حالت استاندارد تسخیر یک منطقه (Capture the Point) هستیم و با اینکه Gizmo یکی از هیروهای دور‌زنِ بازی است، بسیاری از دیگر شخصیت‌های بازی از مبارزات نزدیک برای نابودی دشمنان استفاده می‌کنند.

شخصیت‌ها در Bleeding Edge شیوه‌های حمله‌ی از پیش مشخص‌شده‌ای دارند ولی علاوه بر آن هر شخصیت از چندین و چند توانایی خاص و منحصر‌به‌فرد نیز بهره می‌برد که به بازیکنان کمک می‌کند شرایط مسابقه را به نفع تیم خود عوض کنند.

بازی Bleeding Edge در تاریخی نامعلوم برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید نمایش 11 دقیقه‌ای از دمو گیم‌پلی این بازی در رویداد Gamescom 2019 را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.