Menu

واکین فنیکس از کاهش وزن خود برای بازی در نقش جوکر و پیداکردن خنده‌ی مناسب این شخصیت می‌گوید

فیلم مورد انتظار Joker با نقش‌آفرینی "واکین فنیکس" چند ماه دیگر اکران خواهد شد و با انتشار نمرات آن در چند روز گذشته، هایپ طرفداران برای این فیلم از قبل هم بیشتر شده است. همان‌طور که در تریلرهای Joker نیز مشخص است، "فنیکس" برای بازی در نقش جوکر تغییرات فیزیکی بسیاری داشته و ظاهر و وزن خود را دستخوش تغییرات بسیاری کرده است. اما این کارها چگونه رخ داده‌اند؟

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، "واکین فنیکس" به تازگی در مصاحبه‌ای در افتتاحیه فستیوال فیلم ونیز، گفته که برای بازی در نقش جوکر نزدیک به 23 کیلوگرم کاهش وزن داشته که به وی در آمادگی برای اجرای صحنه‌های مختلف از نظر احساسی کمک بسیاری کرده است.

"خب من با این فیلم متوجه شدم که اگر در مدت زمانی کوتاه مقدار زیادی از وزن خود را از دست بدهید، از نظر احساسی و روانی نیز تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. به گونه‌ای که کم‌کم دیوانه خواهید شد! "

"فنکیس" که پیش از این 3 بار نامزد جایزه اسکار شده، در ادامه درمورد شخصیت جوکر و اینکه چگونه فیلم‌برداری و روند آن با گذر زمان تغییر کرده نیز صحبت کرد.

"چالش و مشکل وی پیدا‌کردن خوشحالی، پیدا‌کردن احساس مرتبط‌بودن و پیداکردن گرما و عشق بود و این بخش‌های شخصیت جوکر واقعا برایم جالب بودند. جوکر برای من چیزهای بسیار بود؛ در هفته‌های پایانی فیلم‌برداری چیزی که از وی در ذهن داشتم کاملا با چیزی که در هفته‌های ابتدایی فیلم‌برداری فکر می‌کردم، متفاوت بود. وی به صورت مداوم در حال رشد بود؛ من تاکنون چنین تجربه‌ای نداشتم. هرچه غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر و آزادتر کار می‌کردیم،‌ نتیجه هیجان‌انگیزتر و بهتر می‌شد. "

اما خنده نمادین جوکر چگونه شکل گرفته است؟ "فنیکس" در این مورد نیز نکاتی جالب را به اشتراک گذاشت.

"فکر نمی‌کردم که بتوانم آن را انجام دهم. در ابتدا آن را تنهایی تمرین می‌کردم اما پس از مدتی از "تاد فیلیپس" خواستم که به کمکم آمده و نظرش را در مورد خنده بگوید. با خودم گفتم اگر آن را در معرض دید و جلوی فرددیگری انجام دهم، بهتر خواهد بود. در اوایل کار واقعا راحت نبودم و زمان زیادی طول کشید تا خنده‌ی مناسب و درست را پیدا کنم ."

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.