Menu

با توجه به محتویات حذف‌شده از Bloodborne به نظر می‌رسد Master Willem در ابتدا قرار بوده یکی از باس‌های بازی باشد

Master Willem، استاد دانشگاه Byrgenwerth!

آن دسته از افرادی که Bloodborne را تجربه کرده‌اند، بدون شک رویارویی خود با Master Willem را آن هم در زیر نور ماه به یاد دارند. ملاقاتی که پیش از آن باید با یکی از اصلی‌ترین باس‌های داستانی Bloodborne یعنی Rom, the Vacuous Spider مبارزه کرد.

اگرچه به نظر می‌رسد از ابتدا قرار نبوده Master Willem چنین نقشی را Bloodborne ایفا کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، به تازگی "لنس مک‌دونالد" یوتیوبر و مادساز معروفی که پیش از این نیز رازهایی را از بازی‌های From Software مخصوصا Bloodbone کشف کرده بود، در آخرین ویدئوی خود باری دیگر به سراغ Bloodborne رفته و رازهایی جدید از بازی را برملا کرده است.

در این ویدئوی جدید، "مک‌دونالد" نسخه‌ی آلفای Bloodborne را در جستجوی Fresh Liverهای جدید (آیتم‌هایی که قرار بوده پس از شکست هر باس به بازیکن داده شود ولی خود این آیتم‌ها نیز حذف شده‌اند) اجرا کرده و متوجه می‌شود که یکی از این Fresh Liverها متعلق به Master Willem است؛ البته این تنها مدرک موجود نیست چرا که در منوی دیباگ بازی نیز نام Master Willem در دسته‌بندی Team 23، که یک دسته‌بندی برای دشمنان در Bloodborne است، دیده می‌شود.

ولی در نهایت در بازی نهایی Master Willem در دسته‌بندی Team 26 یا NPCها قرار گرفته و بازیکنان نمی‌توانند با وی مبارزه کنند. هم‌چنین به نظر می‌رسد وی دیالوگ‌های بسیار بیشتری داشته که آن‌ها نیز از بازی حذف شده‌اند.

شما در زیر می‌توانید این ویدئوی منتشرشده توسط "لنس مک‌دونالد" در رابطه با این موضوع را تماشا نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Bloodborne هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 در دسترس است.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.