Menu

تمامی میان‌پرده‌های Cyberpunk 2077 از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شوند؛ بروزرسانی شد

آپدیت: به نقل از VG247، بعد از اینکه توئیت منتشر شده‌ وایرال شد، مدیر جامعه کاربری جهانی CD Projekt Red "مارسین موموت" تصریح کرد که اکثر بخش‌های Cyberpunk 2077 تنها از طریق زاویه‌ی دید اول شخص قابل تجربه می‌باشند، اما در این میان استثناهایی نیز وجود دارد.

این استثناها شامل صفحه‌ی اقلام(Inventory)، صفحه‌ی ساختن کارکتر و رانندگی کردن می‌باشد که از زاویه‌ی دید سوم شخص نیز می‌توان آن‌ها را مشاهده نمود. همچنین، در بازی میان‌پرده‌هایی وجود دارند که مدل‌های 3 بعدی قابل دیدن هستند.

متن اصلی خبر:

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، نمامی کات‌سین(میان‌پرده‌)های بازی مورد انتظارCyberpunk 2077 از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شوند.

در حالیکه نمایش‌های اولیه‌ی Cyberpunk 2077 میان‌پرده‌هایی با زاویه دید سوم شخص را نشان می‌دادند، اما صفحه‌ی توئیتر رسمی استودیوی CD Projekt Red در پاسخ به طرفداران اعلام کرد که میان‌پرده‌های Cyberpunk 2077 از زاویه دید اول شخص نشان داده می‌شوند:"در Cyberpunk 2077 درگیر شدن و غوطه‌وری بازیکنان بسیار برای ما مهم است. به همین دلیل، تمامی کات‌سین‌های بازی، اول شخص می‌باشند."

شما می‌توانید 15 دقیقه دموی این بازی را از این لینک تماشا کنید. Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.