Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ شکست خوردن Control و Man of Medan از Astral Chain

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، جدول فروش منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 31 آگوست منتشر شد که ساخته‌ی PlatinumGames یعنی Astral Chain توانست در صدر قرار گیرد. البته، اختلاف بین رتبه‌ی نخست و چهارم تنها 1500 نسخه فروش است. اما این را هم باید باید در نظر گرفت که Astral Chain تنها بر روی سوئیچ در دسترس قرار گرفت و سه بازی بعدی چارت به صورت مولتی‌پلتفرم منتشر شده‌اند.

بازی ریسینگ Wreckfest توانست بالاتر از بازی ترسناک The Dark Pictures: Man of Medan در رتبه‌ی دوم قرار گیرد و Control نیز به جایگاهی بهتر از چهارمی دست نیافت.

Mario Kart 8 Deluxe که صدرنشین هفته‌ی گذشته بود، به رتبه‌ی پنجم سقوط کرد و دیگر بازی این ژانر یعنی Crash Team Racing نیز بعد از آن قرار دارد. Marvel's Spiderman به دلیل عرضه‌ی نسخه‌ی Game of the Year Edition با تجربه‌ی رشد فروشی فوق‌العاده، از جایگاه 34ام به 8ام صعود کرد. لیست کامل پرفروش‌ترین‌ بازی‌های ویدئویی در منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 31 آگوست را در زیر مشاهده می‌کنید و لازم به ذکر است که در این جدول تنها فروش نسخه‌ی فیزیکی محاسبه گردیده است.

  1. Astral Chain
  2. Wreckfest
  3. Man of Medan
  4. Control
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Crash Team Racing
  7. Super Mario Maker 2
  8. Marvel's Spider-Man
  9. GTA5
  10. The Division 2