Menu

با جزئیاتی جدید از Halo Infinite همراه باشید؛ اشتیاق بسیار Xbox برای این بازی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "جیم بوتی" رییس Xbox Game Studios طی مصاحبه‌ای با Game Informer تعریف و تمجیدهای بسیاری از Halo Infinite کرد. او اشاره کرد که 343 Industries در حال گسترش جهان بازی است که این به معنی سندباکس بودن این بازی نخواهد بود:

"من فکر می‌کنم اولین چیز بسیار عالی در مورد مسیری که بازی پیش گرفته، گسترش جهان بازی توسط تیم است. نمی‌خواهم بگویم که این عنوان به یک بازی سندباکس تبدیل شده چون شما اگر از این واژه استفاده کنید مردم ممکن است آن‌را با چیزهای دیگری اشتباه بگیرند. اما کاری که تیم انجام داده است ساخت یک جهان و سناریوهای گیم‌پلی بزرگتر و چیزهای بیشتری برای کشف کردن می‌باشد."

او ادامه داد و در رابطه با انجین بازی صحبت کرد که چگونه کمک کرده تا این نسخه از لحاظ طراحی نسبت به نسخه‌ی قبل بهبود یافته و همچنین شبیه نسخه‌های اولیه شود:

"دومین موضوع جالب انجین SlipSpace بوده که تیم‌ آن‌را بروزرسانی کرده تا به استانداردهای گرافیکی امروز برسد و از لحاظ طراحی با چیزهای جالبی روبرو خواهید شد. دیدن آن‌ها در حالی که به سبک و زبان طراحی نسخه‌های اولیه‌ی Halo برگشتند بسیار عالی است. Halo 5 از لحاظ طراحی کمی شلوغ بود اما Halo Infinite مدرن‌تر و شفاف‌تر خواهد بود و در عین‌ حال به ریشه‌های خود نیز وفادار است."

Halo Infinite در تعطیلات 2020 برای PC، Xbox Scarlett و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان نظر خود در رابطه با این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.